ساخت پارکی ویژه معلولین در خمینی شهر

ساخت پارکی ویژه معلولین در خمینی شهر

22 آذر 1399

اصفهان- شهردار خمینی شهر گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای معلولان و کم‌توانان ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن‌هاست و بر همین اساس پارک ویژه معلولان در فاز سوم پارک ساحلی جوان با هدف ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می‌شود.

علی اصغر حاج حیدریگفت: پارک ساحلی جوان با رویکرد ورزشی در سه فاز طراحی شده که دو فاز آن ساخته شد و به بهره برداری رسید. 

وی افزود: در فاز اول و دوم این پارک که در حاشیه کانال برخوار ساخته شده، با هدف ایجاد محیطی سالم برای جوانان و خانواده ها، امکانات رشته های ورزشی مختلف از جمله بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، ورزش های ساحلی، اسکیت، فوتبال و ... تعبیه شده است. 

شهردار خمینی شهر، با بیان اهمیت مناسب سازی پارک ها جهت استفاده معلولان گفت: ۵۷۰۰ معلول در شهرستان خمینی شهر زندگی می کنند که  یکی از مهمترین نیازهای آنها ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آن هاست. متأسفانه معلولان از قشرهایی هستند که به دست فراموشی سپرده شده‌اند و برای تردد در سطح شهر با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

حاج حیدری تصریح کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده پارک ویژه معلولان در فاز سوم پارک ساحلی جوان با هدف ارائه خدمات به این قشر راه اندازی می شود. 

وی افزود: شرایط مناسب سازی در این پارک به خوبی دیده شده و با کمک معلولان شهرستان طراحی شده است. وسایل ورزشی مورد نیاز معلولان به همراه مسیر پیاده روی ویژه و مسیر ویلچر نیز برای این فضا در نظر گرفته شده است.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است