رئیس هیات مدیره جامعه معلولین فارس به مهر خبر داد؛

رئیس هیات مدیره جامعه معلولین فارس به مهر خبر داد؛

کسب ۳ طلا و یک نشان برنز حاصل تلاش ورزشکاران پارا دوومیدانی فارس

6 تیر 1400

شیراز - پسران جوان و نوجوان  پارا دوومیدانی فارس با کسب سه طلا و یک برنز به کار خود در مسابقات قهرمانی کشور پایان دادند.

رئیس هیأت مدیره انجمن معلولین استان فارس اظهار داشت: در مسابقات امروز دو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان که با هدف انتخاب اعضا تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات پارآسیایی ۲۰۲۱ بحرین در تهران برگزار شد، تیم فارس با سهمیه سه ورزشکار خوش درخشید.

حمزه گوهری افزود: در این رقابت‌ها ابوالفضل کوه پیما از فارس در رده نوجوانان در پرتاب نیزه اول شد و ۱۰ متر بیشتر از رکورد ورودی را ثبت کرد.

رئیس هیأت مدیره انجمن معلولین فارس بیان کرد: آرمین صالحی در ماده پرتاب نیزه صاحب طلا شد و همچنین در ماده پرتاب وزنه نیز اول شد.

وی ادامه داد: سید علیرضا سلطانی دیگر ورزشکار شایسته استان نیز در ماده پرتاب وزنه سوم شد.

گوهری با تاکید بر اینکه محمدحسین فیروزی و محمد الوان پور مربیان با دانش و پرتلاش دو و میدانی استان فارس هستند، عنوان کرد: محمدامین آریایی به عنوان سرپرست تیم پارادوو میدانی استان فارس نیز در این مسابقات حاضر بود.

این فعال حوزه ورزش معلولان فارس بر لزوم همکاری‌های بین بخشی و حمایت از ورزشکاران معلول استان تاکید کرد و گفت: معلولین پر تلاش این استان‌ها بارها در رقابت‌های ملی و بین المللی حائز نشانهای متعدد و ارزشمند شده اند که می‌طلبد با حمایت از این قشر زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته سایر معلولین در حوزه ورزش فراهم شود.

 

منبع:  مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است