شناگر معلول: خوشحالم که رقابت یکسانی با ایزدیار در کشورهای اسلامی داشتم

شناگر معلول: خوشحالم که رقابت یکسانی با ایزدیار در کشورهای اسلامی داشتم

1 شهریور 1401

دارنده مدال طلا کشورهای اسلامی در رشته پاراشنا گفت: خوشحالم که در اولین حضورم در این بازی‌ها، هم‌پای شاهین ایزدیار برای کسب مدال رقابت کردم و شرایط یکسانی با او داشتم.

سینا ضیغمی نژاد، در ارزیابی از عملکرد خود در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: پیش از اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی مطمئن بودم که بیشترین مدال‌ها را در اولین حضورم در این بازی‌ها کسب خواهم کرد اما با توجه به این که رقابتها به صورت امتیازی برگزار می‌شد و ما نسبت به این موضوع بی‌اطلاع بودیم، این مساله شرایط را برای شناگران معلول سخت‌تر کرده بود و سبب شد تعداد مدال‌ها از آن چیزی که پیش‌بینی کرده بودیم، کمتر شود.

وی گفت: تلاش من بر این بود که در تمام مواد شنا به مدال دست پیدا کنم، اما چون تنها با حریفان کلاس خود رقابت نداشتم و مجبور بودم برای کسب مدال در تمام کلاس‌ها رقابت داشته باشم، این مساله تاثیر زیادی در نتایج شناگران داشت، با این حال رکوردهای خوبی به ثبت رساندم و موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز شدم و از عملکردم در کشورهای اسلامی راضی بودم.

عضو تیم ملی پاراشنا همچنین درباره وضعیت میزبانی نیز افزود: میزبان شرایط خوبی را برای ورزشکاران معلول از نظر اسکان و محل برگزاری مسابقات ایجاد کرده بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

ضیغمی نژاد در پاسخ به این پرسش، چه احساسی دارید با توجه به این که در اولین دوره حضورتان در بازیهای کشورهای اسلامی رقابت یکسانی با شاهین ایزدیار برای کسب مدال داشتید، خاطرنشان کرد: تخصص اصلی من همانند شاهین ایزدیار در شنا ۱۰۰ متر قورباغه است و خود را برای مدال آوری در این رشته آماده کرده بودم، البته در ۶ ماده دیگر شنا نیز برای مدال آوری شرایط خوبی داشتم که اگر ادغام کلاس‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کرد و رقابت ها براساس امتیاز نبود، قطعا به تعداد مدال‌های بیشتری دست پیدا می‌کردم، البته خوشحالم که در اولین حضورم هم‌پای شاهین ایزدیار برای کسب مدال رقابت کردم و شرایط یکسانی با او داشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از مدتی استراحت تمرینات خود را برای حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو آغاز خواهم کرد و تلاشم بر این است که بهترین عملکرد را در این بازی‌ها داشته باشم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است