برگزاری دورهمی بهاری

برگزاری دورهمی بهاری

کارآموزان رعد با ورزش، نشاط، هیجان و بازی‌های فکری به استقبال تابستان رفتند

22 خرداد 1403

همزمان با فرارسیدن روزهای گرم سال، سه‌شنبه هشتم خردادماه دورهمی بهاری کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با برنامه‌های متنوع ورزشی، تفریحی و سرگرمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دورهمی بهاری کارآموزان با حضور پر تعداد کارآموزان شاغل به تحصیل، کارکنان و مربیان واحد آموزش در محوطه مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد و در نیم روزی که به این فعالیت اخصاص پیدا کرده بود، علاوه بر گفتگوهای دوستانه، که در نهایت به استقلال اجتماعی ختم می‌شود، تعداد بازی فکری و فیزیکی با نشاط مانند: فوتبال‌دستی، دارت،برج هیجان (جنگا)، شطرنج و ... برگزار شد.  

بر اساس این گزارش از آنجا که توجه به حال خوب کارآموزان در اولویت فعالیت‌های مجتمع رعد قرا دارد برای افزایش راندمان فعالیت‌های آموزشی و دوره‌های برگزار شده اجرای رویداد دلنشین دورهمی و گردهمایی توان‌یابان، نقش انکارناپذیری در انتقال انرژی مثبت، اعتماد به نفس و خودباوری کارآموزان دارد و از این‌رو برگزاری فعالیت‌های رویدادهای همگانی در طول سال به تناوب برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و به طور مداوم اردوهای فرهنگی ـ آموزشی متنوعی هم‌راستا با برنامه‌های توسعه فردی و اجتماعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به نقل از یکی از مسؤولان واحد آموزش مجتمع رعد در این برنامه 48 نفر کارآموز زن و 38 نفر کارآموز مرد حضور داشتند که به 20 نفر از برندگان جوایزی اهدا شد. این مراسم با پذیرایی از حضار خاتمه یافت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است