برگزاری ششمین رویداد توان‌تِک همزمان با نمایشگاه الکامپ

برگزاری ششمین رویداد توان‌تِک همزمان با نمایشگاه الکامپ

مجتمع رعد با رویداد توان‌تِک در نمایشگاه الکامپ حضور دارد

2 تیر 1403

براساس اعلام سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران (نصر) بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ)، از ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و همزمان ششمین رویداد توان‌تِک به‌عنوان یکی از بخش‌های الکامپ اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ علی حکیم‌جوادی، رئیس سازمان نصر کشور در کنفرانس خبری نمایشگاه الکامپ با اعلام این خبر، افزود: در حال حاضر جامعه با حوزه فناوری اطلاعات ارتباط زیادی دارد و این موضوع اهمیت الکامپ را نشان می‌دهد.

در ادامه رضا حیدری، دبیر نمایشگاه الکامپ به بخش‌های مختلف نمایشگاه اشاره کرد و گفت:. در واقع الکامپ 1403 از نظر کمی رشد فزاینده‌ای داشته است و در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع برگزار می‌شود که الکام استارز، الکام پیچ، تینواستارز، توان‌تِک، الکام‌تاکز جزو بخش‌های اصلی الکامپ 27 هستند.

آنت میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به اهمیت رویداد توان‌تِک در بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت، افزود: رویداد توان‌تِک مواجه مستقیم پلتفرم‌های ارایه‌دهنده خدمات به افراد با نیازهای ویژه یا کسب و کارهای نوپایی هستند که می‌خواهند خدماتشان را برای افراد دارای معلولیت دسترس‌پذیر کنند.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 10 تا 15 درصدی جامعه افراد دارای معلولیت، افزود: آمار رسمی که نهادهای بین المللی از این افراد اعلام کرده‌اند، بیانگر یک بازار بزرگ است که ظرفیت زیادی برای پرداختن و توجه دارد و توسعه بازار برای کسب و کارها توجیه اقصادی نیز دارد.

مدیر عامل رعد با بیان این نکته که در غرفه توان‌تِک آماده ارایه مشاوره به کسب و کارها در زمینه نیازهای ویژه جامعه هدف هستیم، افزود: دسترس‌پپذیر کردن اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها از مرحله طرح خیلی مقرون به صرفه‌تر از این کار پس از عرضه به بازار است و اگر کسب و کارها یک مشاور دسترس‌پذیری در کنار خود داشته باشند بسیار موفق‌تر در بازار جای خود را باز خواهند کرد.

در این نشست خبری فاطمه بهمنی قهرمان بوچیا و دارنده مقام سوم آسیا در این رشته ورزشی که از دانشگاه علمی کاربردی رعد از تأثیر تکنولوژی در زندگی حرفه‌ای و ورزشی‌اش گفت: امروز با زحمت فراوان در این جلسه حاضر شدم تا بگویم که تکنولوژی چه نقش مهمی در زندگی، کار، تحصیل و حتی انجام امور روزمره ما افراد دارای معلولیت دارد. به عنوان مثال من برای رفت و آمد در سطح شهر از تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنم.

این نشست با طرح سوالات خبرنگاران خبرگزاری‌ها و روزنامه و پاسخ مسولان ادامه یافت و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از هشتم تا دوازدهم تیر ماه آماده پاسخگویی به بازدیدکنندگان محترم رویداد توان‌تِک خواهد بود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است