رویداد توان‌تِک همزمان با نمایشگاه الکامپ آغاز بکار کرد

رویداد توان‌تِک همزمان با نمایشگاه الکامپ آغاز بکار کرد

برای آشنایی با دسترس پذیر کردن کسب و کارها و سرویس توان‌تِک را بازدید کنید

9 تیر 1403

با هدف فراهم آوردن فرصت‌های برابر برای افراد با نیازهای ویژه و بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت مجتمع رعد در ادامه برگزاری رویدادهای توان‌تِک، ششمین دوره این فعالیت را در سالن 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ همزمان با افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، ششمین رویداد توان‌تِک در سال شماره 8 نمایشگاه بین اللملی تهران میزبان کسب و کارها،  ایده‌ها، پلتفرم‌ها و فعالان عرصه فناوری اطلاعات بود و اغلب ارایه‌دهندگان خدمات و سرویس‌هایی دسترس‌ پذیر ضمن بازدید از این غرفه می‌توانند برای توسعه  بازار و گسترش مخاطبان مشورت‌های سودمندی از انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه افراد دارای معلولیت دریافت کنند.

آنت میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد که در غرفه توان‌تِک حضور داشت با اشاره به فرصت خوبی که رویداد توان‌تِک در اختیار پلتفرم‌ها، صاحبان کسب و کارهای مجاز، ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران برای دستر‌پذیر کردن خدمات و محصولاتشان قرار داده است، افزود: ارائه مشورت‌های تخصصی به کسب و کارهای نوپا و فناورانه یکی از اهدافی است که رویداد توان‌تِک برعهده دارد، ما عقیده داریم برای کیفیت‌بخشی به زندگی افراد دارای معلولیت باید هرچه بیشتر سکوها و نرم افزارها را دسترس پذیر کنیم و این امر با همکاری فعالان حوزه فناوری اطلاعات و مؤسسات فعال در عرصه توانمندسازی افراد دارای معلولیت میسر می‌­شود.

وی افزود: در مدت برگزاری رویداد توان‌تِک هر روز تعدادی از مدیران عامل مؤسسات و انجمن‌های فعال حوزه افراد معلولیت و توانمندسازی توان‌یابان در غرفه توان‌تِک حضور دارند و با بازدیدکنندگان به گفت و گو می پردازند.

گفتنی‌­ست در رویداد توان‌تِک افراد دارای معلولیتی که در عرصه فناوری فعالیت می کنند یا کسب و کاری راه‌اندازی کرده‌اند برای بیان ایده و جذب حامی مالی می‌توانند از امکانات رویداد توان‌تِک بهره برداری کنند.

مجتمع رعد با دعوت از علاقه‌مندان به مباحث فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین برای بازدید از غرفه توان‌تِک، یادآوری می‌­کند صاحبان کسب و کارهای فناورانه برای توسعه مخاطبان و بازار می‌توانند از مشاوره ‌های غرفه توان‌تِک برای دسترس پذیر شدن خدمات و سرویس‌هایشان استفاده کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است