با اهداء لوح تقدیر به مجتمع رعد، توان‌تِک به‌عنوان مؤسسه برتر نمایشگاه  الکامپ بیست و هفتم معرفی شد

با اهداء لوح تقدیر به مجتمع رعد، توان‌تِک به‌عنوان مؤسسه برتر نمایشگاه الکامپ بیست و هفتم معرفی شد

24 مرداد 1403

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» برگزار شد، غرفه توان‌تِک مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به عنوان مؤسسه برتر این رویداد بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ طی مراسمی با حضور مسؤولان و برگزارکنندگان رویداد الکامپ، لوح تقدیر «مؤسسه برتر» به نازیلا صادقی نماینده مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اهداء شد.

بر این اساس مهندس رضا حیدری، دبیر ستاد الکامپ و دکتر علی حکیم جوادی، رئیس سازمان نظام صنفی کشور در مراسمی که برای تقدیر از زحمات برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ترتیب یافته بود از حضور و مشارکت‌ مجتمع رعد که با برپایی غرفه توان‌تِک در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده بود با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

در ادامه این نشست، میزگردی با حضور کارشناسان مجتمع رعد و دیگر فعالان این صنعت از جمله مدیران بخش‌های مسؤولیت اجتماعی و برنامه‌نویسی شرکت‌های دیوار، دیجی‌کالا، کافه بازار و فیدیبو برگزار شد و بر ضرورت و تأثیر دسترسی افراد دارای معلولیت به خدمات دیجیتال این پلتفرم‌ها تأکید شد و موضوع توسعه سکوهای پرکاربرد نیز مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ الکامپ ایران، موفقیت توان‌تِک را نشان از تعهد مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و ارتقای سطح زندگی افراد دارای معلولیت دانسته که می‌تواند به افزایش دسترس‌پذیری پلتفرم‌ها، خدمات آنلاین و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه‌ی افراد جامعه بیانجامد.

توان‌تِک با حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات را با رویکرد توسعه دسترس‌پذیری برای افراد دارای معلولیت  به نمایش گذاشت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است