قدردانی انجمن ارفک از همکاری‌های متقابل مجتمع رعد

قدردانی انجمن ارفک از همکاری‌های متقابل مجتمع رعد

آیین سالگرد تاسیس انجمن ارفک برگزار شد

1 مهر 1403

انجمن روشنگران فردای کودک (ارفک)همزمان با برگزاری مراسم سالگرد تأسیس مؤسسه که با تجلیل از نیکوکارانشان همراه بود، از آنت میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد به جهت حمایت از فعالیت‌های آموزشی با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ انجمن ارفک با اهدا این لوح سپاس از کمک‌های شخص آنت میناسیان به واسطه حمایت از کودکان عضو مؤسسه قدردانی کرد و در بخشی از متن آن آمده است: درودی خالصانه محضر شما که مظهر مهرید. شما که یار امروز و یادگار ماندگار فردا. خداوند مهربان را سپاس می‌گوئیم که شما عزیز گرانقدر را در جمع مهربانان ارفک قرار داد تا با همراهی‌های سخاوتمندانه شما کودکان در معرض آسیب بتوانند به خدمات بالاتری دست یابند.

 با احترام و ضمن آرزوی موفقیت روزافزون قدردان اعتماد شما هستیم که با ما همراه شدید تا مهر، آموزانمان را در عرصه آموزش توانمند سازیم.

 از طرف خدمتگزاران و همچنین مهر، آموزان ارفک به انگیزه قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ و پیوسته شما این لوح سپاس را خالصانه پیشکش محضر ارزشمندتان می‌نماییمبه امید داشتن جهانی پر مهر انجمن روشنگران فردای کودک (ارفک)

شایان ذکر است، انجمن روشنگران فردای کودک (ارفک) یک نهاد مردمی است که از سال ۱۳۹۵ با هدف حمایت، آموزش و توانمندسازی کودکان در معرض آسیب و کم برخوردار، به ویژه کودکان کار، فعالیت می‌کند. این انجمن با ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، حقوقی و کمک‌های معیشتی، تلاش می‌کند تا آینده‌ای بهتر برای این کودکان رقم بزند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این انجمن به نشانی www.arfak.org مراجعه نمائید.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است