از قهرمان پارالمپیک و عضو تیم ملی والیبال نشسته تجلیل شد

از قهرمان پارالمپیک و عضو تیم ملی والیبال نشسته تجلیل شد

حمیدرضا عباسی عضو تیم ملی والیبال نشسته پیراهنش را به مجتمع رعد تقدیم کرد

30 مهر 1403

در مراسمی ویژه‌ای از تلاش‌های حمیدرضا عباسی، ستاره جوان و درخشان تیم ملی والیبال نشسته ایران و قهرمان پارالمپیک پاریس 2024 با حضور اعضای هیأت ‌مدیره، هیأت امنا، گروه همیاری بانوان و مدیرعامل مجتمع رعد قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ حمیدرضا عباسی یکی از بازیکنان فعال و اثرگذار تیم ملی والیبال نشسته ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 که در کسب عنوان هشتمین قهرمانی جهان نقش مؤثری داشت با اهدای پیراهن خودش و امضا یک توپ والیبال علاقه و تعهداش را د به کارآموزان مجتمع رعد را نشان داد و این حرکت ارزشمند از سوی قهرمان ملی، مورد تحسین و قدردانی اعضای هیئت‌مدیره مجتمع رعد قرار گرفت.

آنت میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد از حمیدرضا عباسی به عنوان الگویی برای جوانان و ورزشکاران کشور قدردانی کرد و بر اهمیت نقش ورزش در توانمندسازی افراد دارای معلولیت را مورد تأکید قرار داد.

مریم رسولیان، رئیس هیأت‌مدیره مجتمع رعد، نیز در این مراسم گفت: هدیه ارزشمند حمیدرضا عباسی به مجتمع رعد، نشان از روح بزرگ و انسان‌دوستی او دارد. این هدایا، علاوه بر ارزش مادی، نمادی از همبستگی و اتحاد بین قهرمانان و جامعه افراد دارای معلولیت است.

شاهین طبری عضو هیئت‌مدیره رعد نیز که در این مراسم حضور داشت، گفت: راه قهرمانی پر از فراز و نشیب است. شکست‌ها، ناامیدی‌ها و لحظات سخت، بخشی جدایی‌ناپذیر از این مسیر هستند؛ اما قهرمان کسی است که بتواند از این چالش‌ها عبور کند و به اهداف خود برسد. همان‌طور که در کسب‌وکار، شکست‌ها فرصتی برای یادگیری و رشد هستند، در ورزش نیز شکست‌ها می‌توانند به عنوان انگیزه‌ای برای پیشرفت بیشتر عمل کنند.

گفتنی است، حمیدرضاعباسی در این مراسم، از حمایت‌های مجتمع رعد به خصوص اکبر خانی مسئول ورزش خیریه رعد و اولین مربی وی در رشته والیبال نشسته قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه یابد.

در ادامه حضار با پیراهن قهرمان ملی والیبال نشسته و حمیدرضا عباسی عکس دسته جمعی گرفتند و مقرر شد تا این پیراهن در مکانی مناسب در منظر توجه کارآموزان قرار داده شود تا الهام‌بخش آنها و نسل‌های آینده باشد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از حمیدرضا عباسی تجلیل به عمل آمد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است