کسب طلای دوگانه مصطفی خضری و درخشش دیگر ورزشکاران رعد در مسابقات پارا دو و میدانی

کسب طلای دوگانه مصطفی خضری و درخشش دیگر ورزشکاران رعد در مسابقات پارا دو و میدانی

موفقیت ورزشکاران مجتمع رعد در مسابقات پارا دو و میدانی و ویلچررانی کشوری

30 مهر 1403

ورزشکاران تیم ویلچررانی مجتمع رعد در مسابقات قهرمانی کشوری پارا دو و میدانی ویلچررانی که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد، با کسب 5 نشان رنگارنگ، بار دیگر بر توانایی‌ها و اراده‌ی قوی خود صحه گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ اکبر خانی، مسئول ورزش مجتمع رعد با اعلام این خبر، گفت: مصطفی خضری در کلاس ۵۳ مسابقات، در 2 ماده‌ی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر به مقام قهرمانی رسید. همچنین حامد لطفی نیز در همین کلاس، در مسابقه‌ی ۱۵۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد. در کلاس ۵۴، خلیل عظیمی و بابک بهروزان به ترتیب مقام دوم و سوم مسابقه‌ی ۱۵۰۰ متر را از آن خود کردند  و تیم تهران "ب" متشکل از ورزشکاران کارآموز مجتمع رعد، در مجموعه‌ی مسابقات به مقام سوم دست یافت.

اکبر خانی مربی تیم تهران با تأکید بر اهمیت ورزش برای افراد دارای معلولیت، افزود: «ورزش نه تنها به بهبود وضعیت جسمی کارآموزان مجتمع رعد و سایر افراد دارای معلولیت کمک می‌کند، بلکه اعتماد به نفس و روحیه‌ی آن‌ها را نیز تقویت می‌کند. ما در رعد همواره تلاش کرده‌ایم تا فضایی مناسب برای ورزش کردن تمام مددجویان فراهم کنیم و خوشبختانه نتایج این تلاش‌ها در مسابقات مختلف از جمله تیم‌های بوچیا و ویلچررانی شاهد هستیم.»

گفتنی است که تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از استان‌های مختلفی از جمله زنجان، البرز، مازندران، خراسان شمالی، چهارمحال، ایلام، سیستان و بلوچستان و تهران در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است