هیأت مدیره رعد گیلان در مجتمع رعد تشکیل جلسه داد

هیأت مدیره رعد گیلان در مجتمع رعد تشکیل جلسه داد

18 مرداد 1395

جمعی از اعضا هیأت مدیره مجتمع رعد گیلان که به منظور بازدید از مجتمع رعد و آشنایی با فعالیت­های این مؤسسه به تهران سفر کرده بودند، علاوه بر ملاقات با مدیرعامل، اعضا هیأت مدیره و مسؤولان گروه هماهنگی امور مراکز با تشکیل جلسه هیأت مدیره رعد گیلان، برنامه­ های آینده را تشریح و برای تأمین منابع مورد نیاز برنامه­ های پیش بینی شده، درخواست همکاری کردند.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ ابراهیم شکری رئیس هیأت مدیره، فتاح عاکفی ماسوله مدیرعامل ، محمد حسن دهقان زاد، محمد علی راست روان و صغری خرسندی اعضا هیأت مدیره رعد گیلان در سفری یک روزه ضمن بازدید از کلاس­های درس، کارگاه­های آموزشی و هنری، امکانات آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همچنین کلینیک توانبخشی و قسمت­های مددکاری و روانشناسی از نزدیک با فرآیند خدمت­رسانی به توان­یابان آشنا شدند.

 

براساس این گزارش در حاشیه این بازدید، مذاکرات مستقیمی با اعضا گروه هماهنگی امور مراکز، مسؤولان گروه همیاری بانوان و مدیرعامل مجتمع رعد انجام دادند.

 

در بخشی از این بازدید جلسه مشترک هیأت مدیره رعد گیلان و مسؤولان مجتمع رعد برگزار شد که مهندس علی سلطانزاده مدیر عامل رعد الغدیر هم در این جلسه شرکت کرد و راهکار­های حمایت از رعد گیلان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مباحثی چون تلاش برای در اختیار گرفتن ساختمانی جدید با هدف توسعه کارگاه خیاطی، جذب سفارشات جدید کارگاه خیاطی با هدف تأمین نیاز اقتصادی کار­آموزان توان­یاب و شناخت راهکارهای اشتغال پایدار توان­یابان گیلان از مهم­ترین مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

 

در پایان مسؤولان مجتمع رعد و رعد الغدیر علاوه بر آرزوی موفقیت برای هیأت مدیره رعد گیلان، موافقت کردند با تدوین برنامه­ های آتی رعد گیلان حمایت­های خود را برای توسعه خدمات ­رسانی به توان­یابان گیلانی را ارایه دهند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است