پیام منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت روز خبرنگار

پیام منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد 1395

به نام آفرینده آگاهی و دانایی

 

هر سال در پی گذر از روزهای گرم نیمه مرداد، مناسبتی مهم و ارزشمند در صفحات تقویم نظرها را به خود جلب می­کند و آن روز ملی خبرنگار است.

 

برای مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با بیش از 3 دهه خدمت­رسانی رایگان در عرصه­های آموزش، توانبخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت آنچه در این مناسبت ملی اهمیت دارد، درک صحیح جامعه از توانایی­ها توان­یابان و تلاش برای تحقق حقوق قانونی افراد دارای معلولیت است و این هدف با مشارکت آگاهانه خبرنگاران ممکن خواهد شد.

 

در نتیجه تلاش­های پسندیده شما خبرنگاران عزیز به ویژه خبرنگاران حوزه اجتماعی طی سال­های اخیر شاهد توجه روزافزون جامعه و سازمان­های مردم نهاد به  توانمندی­های توان­یابان و تبدیل تقاضا­های فردی به  مطالبات جمعی افراد دارای معلولیت بودیم. امروز کمتر رویدادی در حوزه­های علمی، ورزشی، هنری، اجتماعی و فرهنگی جامعه معلولان اتفاق می­افتد که خبرنگاران زحمت­کش آن را اطلاع­رسانی نکرده باشند. اخبار و گزارش­هایی که از طریق رسانه­ها به آگاهی ملت ایران می­رسد، کمک بزرگی به تحقق استقلال اجتماعی افراد دارای معلولیت کرده و خواهد کرد.

 

از این­رو مجتمع رعد ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی خبرنگار و قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان خبرنگار در مبارزه با نا آگاهی و دیر باوری از تمام اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز صمیمانه قدردانی نموده، امیدوار است در نتیجه تلاش ارزشمند این قشر شریف و سخت کوش روز به روز شاهد موفقیت­های بیشتر توان­یابان شایسته کشورمان در عرصه­های ملی و جهانی باشیم.

 

منصوره پناهی

مدیرعامل مجتمع رعد

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است