برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی شادتر

برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی شادتر

29 تیر 1395

به منظور آشنایی خانواده ­ها با ظرفیت­ها و نیازهای روحی و عاطفی کارآموزان توان­یاب کارگاه های آموزش خانواده­ ها با عنوان «سبک زندگی شادتر» با مشارکت واحدهای مرتبط برگزار شد.

 

به گزارش روابط ­عمومی مجتمع رعد با حضور منصوره پناهی مدیرعامل و مشارکت جمعی از مدیران واحدهای آموزش، هماهنگی امور مراکز و روانشناسی و توانبخشی، سلسله نشست­های آموزشی «سبک زندگی شادتر» برای 15 خانواده از خانواده ­های کارآموزان رعد برگزار شد.

 

براساس این گزارش طرح سبک زندگی شادتر برای 3 کارگاه آموزشی متوالی برنامه ­ریزی شده که در این جلسات حاضران با مباحثی چون: افزایش آستانه تحمل، اعتماد به نفس، عدم خشونت و روش­های بهبود کیفیت زندگی آشنا می­شوند.

 

در این نشست منصوره پناهی مدیرعامل رعد با تأکید بر ضرورت ارتباط خانواده و مجتمع رعد افزود: همکاری مشترک ما و خانواده نقش مؤثری در ارتقاء توانمندی­های کارآموزان دارد و حل مسائل و مشکلات کارآموزان رعد با حضور و همکاری خانواده­ ها ممکن و میسر خواهد شد.

 

در این جلسات محمود عامری، از هماهنگی امور مراکز، سودابه شریفی از مددکاری، شهرزاد چهره­ نگار از روانشناسی و دکتر مریم رسولیان از هیأت مدیره رعد پیرامون موضوع جلسات سخنانی را ایراد کردند.

 

شایان ذکر است جلسات «سبک زندگی شادتر» به صورت مستمر برای گروه­های 15تایی از خانواده­ها برگزار خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است