مشارکت مجتمع رعد در برگزاری دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب

مشارکت مجتمع رعد در برگزاری دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب

14 تیر 1395

انجمن علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب با موضوع "معلول و معلولیت" را برگزار می­کند.

 

مهندس منصور برجیان مدیر عامل انجمن علمی و آفرینش های هنری معلولان ایران در گفتگوی اختصاصی با وب سایت خیریه رعد گفت: دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب با موضوع معلول و معلولیت با همکاری سازمان بهزیستی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب ایران، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و چند نهاد مرتبط، همزمان با هفته کتاب در آبان ماه سال­جاری برگزار می­شود.

 

رییس دومین «جشنواره انتخاب بهترین کتاب با موضوع معلول، معلولیت» توانمندسازی افراد دارای معلولیت را از اهداف اصلی جشنواره برشمرد و افزود: در این جشنواره در تلاش هستیم تا فضای مناسب رقابتی میان نویسندگان، محققان و مؤلفان به وجود آید و با تقدیر از نویسندگان ضمن ارتقا سطح فرهنگ عمومی و اصلاح نگرش آحاد جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت و زمینه لازم برای  آشنایی مخاطبان با توانمندی­های بالقوه و بالفعل افراد معلول در حوزه فرهنگی فراهم شود.

 

این مدیر فرهنگی حوزه معلولان گفت: از دیگر اهداف ما بررسی و رفع معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی حوزه معلولان است.

 

مهندس برجیان ادامه داد: جشنواره در 2 گروه نویسندگان، محققان و مؤلفان دارای معلولیت نویسنده کتاب با هر موضوع و همچنین مؤلفان غیرمعلول و ناشر کتب با موضوع­هایی درباره افراد دارای معلولیت برگزار می­شود.

 

بر پایه این گزارش آخرین مهلت ارسال آثار پایان مردادماه است و علاقه­ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند با شماره تلفن ۸۸۹۱۳۶۶۳ تماس گرفته یا به نشانی تهران، خیابان استاد نجات الهی،خیابان اراک، پلاک ۴۶، طبقه همکف، انجمن علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران، دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

 

وب سایت انجمن علمی و آفرینش­های هنری معلولان ایران به نشانی: www.idngo.ir در دسترس است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است