اطلاع رسانی کشوری جشنواره علی اکبر(ع) برای انتخاب معلولان موفق انجام شد

اطلاع رسانی کشوری جشنواره علی اکبر(ع) برای انتخاب معلولان موفق انجام شد

1 خرداد 1391

دبیرخانه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) اطلاعات جشنواره ملی انتخاب جوانان نمونه و برتر دارای معلولیت را برای دفاتر روابط عمومی بهزیستی در تمام استان های کشور ارسال کرد.

 

به گزارش دبیرخانه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) فراخوان جشنواره و نامه درخواست اطلاع رسانی به افراد معلول موفق از جمله مواردی هستند که به مراکز بهزیستی و اداره های تعاون رفاه استان ها فرستاده شده اند.

 

مسئول دبیرخانه جشنواره افزود: پوستر جشنواره حضرت علی اکبر(ع) برای انتخاب افراد معلول موفق نیز تاکنون به 16 استان رسیده است.

 

شهرام مبصر همچنین ادامه داد: مجتمع آموزشی، نیکوکاری رعد به عنوان برگزار کننده جشنواره تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی دقیق، به موقع و فراگیر به کار برده است .

 

وی گفت با قدردانی از همکاری روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدوارم با توزیع به موقع فراخوان جشنواره شاهد حضور پرشور عزیزان معلول باشیم.

 

ارتباط گرفتن با انجمن های فعال در حوزه افراد دارای معلولیت در تهران و سایر استان ها و ارسال پوستر و فراخوان از دیگر اقدامات دبیرخانه جشنواره بوده است.

 

بنا به گزارش دبیرخانه جوانان واجد شرایط برای ثبت نام باید به نشانی اینترنتی  www.raad-charity.org/aliakbar مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است