تلفیق اشک­ها و لبخندها در آئین گشایش نخستین رستوران هنر جویان استاد گلریز

تلفیق اشک­ها و لبخندها در آئین گشایش نخستین رستوران هنر جویان استاد گلریز

31 اردیبهشت 1395 صونیا یعقوبی یکی از هنر­جویان دوره کسب و کار در صنعت غذای استاد سامان گلریز پس از کسب موفقیت و اتمام دوره، رستوران خود را با نام شاندیز فرح­زاد افتتاح کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با حضور مدیرعامل، مدیران، کارکنان و هنر­جویان دوره آشپزی استاد سامان گلریز در کنار اعضا خانواده و آشنایان صونیا یعقوبی، روبان افتتاح نخستین رستوران هنر­جویان رعد توسط مدرس دلسوز و مهربان رعد استاد گلریز قیچی شد.

 

بر اساس این گزارش سامان گلریز که بسیار تحت تأثیر احساسات قرار گرفته بود پس از گشایش این رستوران، گفت: من از رعد، کارکنان و کار­آموزانش متشکرم که با دعوت از من، پی­گیری­های تلفنی و فراهم آوردن امکانات مناسب برای برگزاری دوره آموزش آشپزی به کارآموزان رعد، مسیر جدیدی پیش­روی زندگی­ ام گشودند.

 

وی با بغضی که سخن گفتن را برایش سخت کرده بود، گفت: نباید از نقش ارزنده­ رامبد جوان و برنامه خندوانه در آشنایی من با مجتمع رعد به راحتی عبور کرد زیرا حضور من در آن برنامه باعث شد تا دوره کسب و کار صنعت آشپزی برگزار شود و هنر­جویان رعد این توانایی را پیدا کنند که با آشپزی می­توانند علاوه بر کسب درآمد در نقش یک کارآفرین در جامعه ایفا نقش کنند.

 

گلریز با ابراز خوشحالی از افتتاح نخستین رستوران هنرجویانش، گفت: شاید روزی برسد که مشاغل خدماتی با کسادی مواجه شوند و مردم استقبال نکنند اما غذا همیشه مورد توجه انسان­هاست و مردم برای کیفیت خوب همیشه اهمیت قائلند.

 

مدرس بین المللی آشپزی با ابراز امیدواری که به زودی رستوران­های دیگر هنرجویانش را افتتاح کند، گفت: در هفته آینده در یک جلسه کاری با صونیا یعقوبی مدیریت رستوران شاندیز فرح­زاد، منوی اختصاصی این رستوران را تنظیم می­کنم و با وقت بیشتری که برای کارآموزان رعد اختصاص خواهم داد به موفقیت این دوستان کمک مؤثرتری خواهم کرد.

 

در ادامه منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با تشکر از حمایت­های مؤثر سامان گلریز و تلاش­هایی که برای مهارت­ افزایی کارآموزان رعد بر عهده گرفته است، گفت: استقلال اجتماعی توان­یابان با موفقیت در عرصه کار و کسب اشتغال پایدار معنا پیدا می­کند و مجتمع رعد قدردان تمام کسانی است که با دل­های مهربانشان به این حرکت انسان­دوستانه کمک می­کنند.

 

وی با اشاره به اجرا پروژه اشتغال حمایت شده (Employment Support) در مجتمع رعد، افزود: امسال در ادامه فعالیت­های واحد کارآفرینی رعد، طرح­های کاریابی و  اشتغال شتاب بیشتری خواهد یافت و در این مسیر حضور اشخاصی مانند استاد گلریز بسیار ارزشمند و مؤثر است.

 

در پایان این مراسم استاد گلریز تابلویی که به مناسبت افتتاح رستوران شاندیز فرح­زاد تهیه شده بود امضا کرد و با حضار عکس یادگاری گرفت.
 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است