اعلام آمادگی شش کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولان

اعلام آمادگی شش کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولان

5 دی 1395

برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی اسکی معلولان که 14 و 15 دی در پیست بین‌المللی دیزین و در رشته اسنوبرد برگزار می‌شود، تاکنون شش کشور اعلام آمادگی کردند.

 

 مسابقات بین‌المللی اسکی معلولان ۱۴ و ۱۵ دی در پیست بین‌المللی دیزین و در رشته اسنوبرد برگزار خواهد شد که برای شرکت در این رقابت‌ها تاکنون ارمنستان، ترکیه، کرواسی و سه کشور دیگر اعلام آمادگی کردند.

 

 اردوی تیم ملی اسکی با حضور 20 ورزشکار برای آماده‌سازی هر چه بهتر جهت شرکت در این رقابت‌ها، از هشتم دی در پیست بین‌المللی دیزین آغاز می‌شود.

نفرات دعوت شده به اردو عبارتند از:

ابوالفضل مدائن، ابوالفضل خطیبی، پژمان مزینانی، حسن میرزاحسینی، رمضانعلی جیرودی، سید امیررضا رضوی عرب، علی رحیمی، مهدی پهناور، مهدی حسین‌زاده، مرتضی شیری، عباسی و مهدی طهماسبی در رشته آلپاین، اشکان لطیف التجار، امیر اردلان طاووسی، پوریا خلیل تاش و حسین سولقانی در رشته اسنوبرد، سید احمد جعفری، صدیقه روزبه، جواد سولقانی و مسعود سراجی فردین در دو رشته آلپاین و اسنوبرد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

هم‌چنین 19 و 20 دی نیز مسابقات آلپاین در رشته مارپیچ بزرگ در دربند سر و 27 و 28 دی مارپیچ کوچک در دیزین برگزار خواهد شد.

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است