کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شد

کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شد

7 دی 1395

اعضای کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی پارالمپیک دوشنبه هفته آینده نهایی خواهد شد.

 

 فاطمه رخشانی، رییس کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی پارالمپیک در این باره گفت: آیین‌نامه کمیته بانوان در جلسه هیات رییسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک تصویب و اعضای آن مشخص شده‌اند و قرار است هر ماه یک جلسه برگزار کنیم.

 

وی افزود: طبق اساسنامه جدید پارالمپیک چون باید تعداد اعضا هفت نفر باشند، مجبور شدیم اعضا را تعدیل کنیم. اعضای اصلی ما از وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش استثنایی، فدراسیون‌های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم‌بینایان، یک ورزشکار زن و یک نفر از زنان فعال حوزه ورزش هستند که حق رای دارند.

 

رخشانی از تغییر اسم کمیته زنان پارالمپیک به کمیسیون زنان و ورزش خبر داد و اظهار کرد: اسم این کمیته براساس اساسنامه تغییر کرد و در آخرین جلسه‌ای که برگزار کردیم فهرست کل تحقیقاتی که در حوزه زنان الویت دارد و باید انجام شود را نهایی کردیم و قرار است به مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و محققان و پژوهشگران ارائه دهیم.



نایب رییس دوم کمیته ملی پارالمپیک در پایان با اشاره به جلسه هفته آینده کمیسیون زنان و ورزش گفت: در این جلسه برنامه‌های سال آینده را تعیین می‌کنیم و اعضای هفت نفره کمیسیون را قطعی می‌کنیم. برخی از اعضای این کمیسیون جزو هیات علمی دانشگاه‌ها خواهند بود.

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است