کهتری: به دنبال جذب یک مربی خوب برای تیروکمان معلولان هستیم

کهتری: به دنبال جذب یک مربی خوب برای تیروکمان معلولان هستیم

15 دی 1395

رییس انجمن تیروکمان معلولان با اشاره به اتمام قرارداد مربی اوکراینی این تیم گفت: به دنبال جذب یک مربی خوب برای تیروکمان معلولان هستیم.

 

مجید کهتری : نیکولاویچ، مربی اوکراینی تیم‌ ‌ملی تیروکمان معلولان چون قراردادش تا پایان بازی‌های پارالمپیک ریو بود، در حال‌ حاضر قراردادش به اتمام رسیده و قصد تمدید با او را نداریم. البته در حال بررسی تمام گزینه‌های داخلی و خارجی هستیم تا یک مربی خوب که در شان تیم‌ ‌ملی تیروکمان باشد، انتخاب کنیم.

 

او گفت‌: من تصور می‌کنم با موفقیت‌های خوبی که تیم‌ ‌ملی تیروکمان معلولان در چند دوره از بازی‌های پارالمپیک به‌ویژه در ریو داشت، مربیان داخلی جوابگوی نیاز تیروکمان معلولان نیستند و ما باید بتوانیم یک مربی که در حد و اندازه این تیم است، گزینش کنیم. هر چند جذب یک مربی خوب خارجی نیز برای تیم معلولان کار سختی است. زیرا باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند نیازهای کمانداران معلول را برطرف کند و شرایط خوب و صمیمی را با آن‌ها برقرار کند. این مساله ما را تا حدودی در مورد تصمیم‌گیری دچار مشکل می‌کند.

 

کهتری ‌اضافه کرد: ما در آینده باید در مسیری گام برداریم که از حضور مربی در راس این تیم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم. البته تا به امروز بررسی‌های زیادی انجام دادیم، اما نتوانستیم مربی که در حد این تیم باشد را پیدا کنیم. به اعتقاد من در بحث مربیگری معلولان خیلی سرمایه‌گذاری خوبی صورت نگرفته است. ما حتی اگر بخواهیم از افراد غیرمعلول به عنوان مربی استفاده کنیم با توجه با عملکرد خوبی که تیروکمان معلولان نسبت به افراد سالم دارند، گزینه‌ای وجود ندارد که در حد و اندازه تیم ما باشد. چون اگر گزینه‌های خوبی وجود داشت، قطعا تیم‌ ‌ملی تیروکمان به جای جذب یک مربی خارجی از مربیان داخلی خود استفاده می‌کرد.

 

رییس انجمن تیروکمان معلولان در ادامه تصریح کرد: سطح تیروکمان معلولان در حال‌ حاضر از سطح تیروکمان افراد سالم بالاتر است و ما اگر بخواهیم قهرمانی خود را حفظ کنیم باید بتوانیم یک مربی توانمند و خوب را برای تیم جذب کنیم.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا فضای تمرینی کمانداران معلول مرتفع شد و یا هنوز با کمبود فضای تمرینی مواجه هستید؟ گفت‌: در حال‌ حاضر هنوز هیچ فضای تمرینی برای کمانداران معلول پیدا نکرده‌ایم. به خاطر همین مساله از پارالمپیک تا الان نتوانستیم اردویی را برای آماده‌سازی کمانداران فراهم کنیم. به هر صورت به دنبال آن هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری که بهمن به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، بهترین‌ها را در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان شناسایی و در نهایت تیم‌ ‌ملی تیروکمان معلولان را از بین این افراد تعیین کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است