پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد

پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد

15 دی 1395

مراسم رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، صبح امروز با حضور سعید اسدی دبیر این جشنواره، عباس محبوب طراح پوستر و قباد شيوا داور بخش طراحی پوستر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.



سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از اهالی رسانه درباره رونمایی از پوستر جشنواره گفت: سپاسگزارم از حضور اصحاب رسانه؛ در روزی که ما هویت بصری و پوستر جشنواره تئاتر فجر را به ملت شریف ایران تقدیم می‌کنیم، این رخداد بزرگ را به دلیل ارتباط مستقیم هنر گرافیک و نمایش خجسته می‌دانم. 



وی در ادامه بیان کرد: هر ساله جشنواره تئاتر فجر در بخش بین‌المللی، با مردم ارتباط بهتری برقرار می‌کند و امسال هم سعی کردیم جشنواره‌ای مردمی برای مخاطبان داشته باشیم. 



دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با تشکر از همکاران خود در بخش دبیرخانه در خصوص نشان و حضور آثار راه یافته به جشنواره در پوستر عنوان کرد: امسال با نگاهی ویژه به آثار، برنامه‌های بسیاری را به شکل مطلوب برگزار خواهیم کرد.



اسدی افزود: امروز روز توجه به هنر بصری است و امسال با یک تفاوت در بخش رونمایی، تمامی روند اجرا و طراحی پوستر را خواهید دید. در واقع پوستر امروز نتیجه چندین ماه تحقیق، گفتگو و طراحی‌های پی در پی است.



وی در ادامه گفته‌های خود، به ویژگی‌های موضوعی پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در محورهای موضوعی جشنواره چند نکته مسئولیت‌های اجتماعی جامعه و برپایی کمپین حمایت از آب اشاره شده است. عزیزان ما در سطح شهر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.



اسدی تاکید کرد: در جشنواره امسال ما میزبان هنرمندان نابینا و ناشنوا هستیم و در برنامه امروز در میان خودمان عزیزانی را از انجمن کانون ناشنوایان داریم.



دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه از سال گذشته در جشنواره سی و چهارم، تلاش بر یکدست‌سازی هویت بصری داشتیم، توضیح داد: سال گذشته اقلام بصری جشنواره سی و چهارم در اختيار اصحاب رسانه و مخاطبان خود قرار گرفت و در نهایت به پوستر ختم شد؛ اما در سال جاری با ارتباط هنر گرافیک و نمایش، هویت بصری حائز اهمیت است و رفته رفته مفهوم بصری در پوستر سی و پنجمین جشنواره متجلی می‌شود.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است