نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکی جانبازان و معلولان معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکی جانبازان و معلولان معرفی شدند

18 دی 1395

 در نخستین دوره رقابت های بین المللی پارااسکی اسنوبورد، پنج ورزشکار جانباز و معلول به مدت 2 روز در پیست اسکی بین المللی دیزین به رقابت با هم پرداختند.


در روز نخست، نتایج مسابقات در بخش مارپیچ بزرگ اسنوبورد، جواد سولقانی و پوریا خلیل تاش در کلاس UL به ترتیب با کسب 50 و 40 امتیاز به مقام اول و دوم رسیدند.


در ادامه این رقابت ها، امیر اردلان طاووسی و صدیقه روزبه نیز در بخش مردان و زنان هر دو در کلاس LL2 مقام نخست را کسب کردند.


همچنین در کلاس FLL2 نیز حسین سولقانی با کسب 50 امتیاز توانست مقام اول این بخش از مسابقات پارا اسکی را از آن خود کند.


بنابراین گزارش، در دومین روز از مسابقات پارااسکی جانبازان و معلولان در بخش UT مردان جواد سولقانی، محمد محمدپور و پوریا خلیل تاش به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


در کلاس UL مردان نیز حسین سولقانی و امیراردلان طاووسی جایگاه اول و دوم و همچنین صدیقه روزبه نیز مقام اول در بخش زنان را بدست آوردند.


مسابقات اسکی آلپاین نیز در روزهای 19 و 20 دی ماه در پیست دربند سر و مسابقات آلاین مارپیچ کوچک در روزهای 27 و 28 دی ماه سال جاری در پیست اسکی بین المللی دیزین با شرکت 12 اسکی باز معلول و جانباز مرد و زن برگزار می شود.


مسابقات پارااسکی جانبازان و معلولان مرد و زن با حضور سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، راداروف رئیس ورزش های زمستانی کمیته پارالمپیک، عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی در پیست اسکی دیزین برگزار شد.


اسکی آلپاین نام ورزش و تفریحی است که در آن با اسکی روی تپه‌ها و شیب‌های برف‌دار سر می‌خورند و بر خلاف اسکی شمالی، پاشنه پای اسکی‌باز روی اسکی ثابت است.


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است