تقاطع های خط سفید برای عبور معلولین مناسب سازی شدند

تقاطع های خط سفید برای عبور معلولین مناسب سازی شدند

16 دی 1395

 عبدالمطلب توجهی  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با اجرای طرح خط سفید در معابر شمال تهران مناسب سازی تقاطع ها در 88 کیلومتر از معابر جمع و پخش کننده و 18 کیلومتر از معابر شریانی به طور کامل برای تردد معلولین مناسب سازی شد.

 

وی گفت: از دیگر اقدامات اجرا شده برای سهولت و ایمنی بیشتر در تردد معلولین ، فراهم سازی دسترسی آسان آنها به ایستگاه های حمل و نقل عمومی و پایانه هاست که درایستگاه های اتوبوس اقدام به احداث رمپ از پیاده رو به ایستگاه ها کرده ایم و ارتفاع سکوها نیز در حد 30 سانتی متر شده تا همسطح محل سوار شدن به اتوبوس شود و در پایانه های تاکسی رانی نیز سکوها به طور کامل حذف و خط کشی به عنوان سکوی مجازی ایجاد شده است .

 

 این مقام مسئول تصریح کرد: تجهیز پایانه ها به امکانات مورد نیاز معلولین از دیگر برنامه ها بوده که طی آن امکانات رفاهی مثل سرویس های بهداشتی، آبخوری ، نمازخانه مخصوص معلولین در حال ایجاد است .

 

توجهی افزود: طی یک طرح مطالعاتی در بیش از 50 محور اصلی منطقه مطالعات قبل و بعد در خصوص مناسب سازی گذرگاه های عابر پیاده اعم از بلوک عابر پیاده ، ایستگاه های حمل و نقل و ... انجام شده که با اعتبار بودجه در سال آینده به اجرا می رسند.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است