بانوى معلول در يك قدمى كسب سهميه پارالمپيك قرار دارد

بانوى معلول در يك قدمى كسب سهميه پارالمپيك قرار دارد

20 دی 1395
 صادق کلهر در حاشیه مسابقات بین المللی اسکی ماده آلپاین بیان کرد: مسابقات بین المللی اسکی جانبازان و معلولین در دو بخش اسنوبرد و آلپاین مارپیچ بزرگ برگزار شد و نفرات برتر هر رشته مشخص شدند.هدف ما میزبانی مسابقات جهانی در سال آینده است و امیدوارم بتوانیم رقابت های بزرگتری را برگزار کنیم.
 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 18 ملی پوش از نظر کلاسبندی مورد تائید جهانی قرار گرفت و اکنون بعد از این مسابقات سهمیه پارالمپیک زمستانی ایران به 4 سهم نزدیک شد و در صورت شرکت در یک رقابت بین المللی این سهمیه قطعی می شود.
 
 
کلهر تصریح کرد: صدیقه روزبه برای نخستین بار به عنوان یک بانوی ایرانی توانست در رشته اسنوبرد امتیاز لازم را کسب کند و در یک قدمی کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی 2018 قرار دارد.
 
وی افزود: در اردیبهشت ماه سال آینده سهمیه های پارالمپیک زمستانی مشخص می شود و ما امیدواریم 4 سهمیه بازم را کسب کنیم.
 
 
کلهر عنوان کرد: دیمیتری لاوزاروسکی رئیس ورزش های زمستانی پارالمپیک جهان پس ارزیابی عملکرد اسکی بازان ایران امیدوار است تعداد ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک زمستانی 2022 به دوازده نفر افزایش پیدا کند.
 
 
سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: از اهداف اصلی ما جذب استعدادهای برتر و جوان در رشته اسکی جانبازان و معلولین است و امیدوارم در این رشته نیز بتوانیم برای ایران افتخارآفرینی کنیم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است