برگزاری نمایشگاه عکس حامد راستی عضو تیم ملی ابی­لیمپیک در تهران

برگزاری نمایشگاه عکس حامد راستی عضو تیم ملی ابی­لیمپیک در تهران

23 دی 1395

با مشارکت گالری سبحان و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد نخستین نمایشگاه انفرادی حامد راستی، بالاترین امتیاز آور تیم ملی ایران در رقابت­های جهانی ابی­لیمپیک 2016 فرانسه در تهران برگزار می­شود.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه عکس حامد راستی با هدف معرفی توانایی­های هنری هنرمندان توان­یاب از اول تا هفتم بهمن د رگالری سبحان به مدت 8 شب برگزار خواهد شد.

 

براساس این گزارش حامد راستی عضو  تیم ابی­لیمپیک ایران که در رقابت­های جهانی بوردو 2016 در رشته عکاسی بالاترین امتیاز تیم ایران را از آن خود کرد، پیش از این در 6 نمایشگاه گروهی که در سطوح کشوری و استانی بر پا شد بود، شرکت کرده است.

 

راستی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار روابط عمومی مجتمع رعد با اعلام خبر برپایی نخستین نمایشگاه انفرادی عکس خود با عنوان" در حاشیه اتفاق افتاد" افزود: در این نمایشگاه 23 اثر با موضوع مستند اجتماعی به نمایش گذاشته می­شود که هدفم از برگزاری آن ضمن به نمایش گذاشتن زندگی در حاشیه شهرهاست، علاوه بر این به جنبه­های امید بخش این اجتماعات از زوایای گوناگون توجه شده است.

 

وی با بیان توجه به زیستگاه­های اجتماعی، افزود: دقت در زندگی حاشیه نشین­ها می­تواند برای مردم و مسؤولان از جهات مختلف آموزنده و سودمند باشد و یکی از نکات جالب برای شخص خودم نقش رنگ و تحریک در زندگی کودکان این مناطق است.

 

شایان ذکر است حامد راستی چند ماه پیش با حضور جشنواره نماز در استان البر، مقام دوم این رویداد فرهنگی را از آن خود کرد و در حال حاضر با 3 اثر در دومین جشنواره عکاسی معلولان – کار­آفرینی و توانمند­سازی شرکت کرده است.

 

لازم به یاد آوری است که فروردین سال جاری گروهی مرکب از 15 نفر توان­یاب با محوریت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به عنوان تیم ملی قابلیت­های ایران در 8 رشته مهارتی انتخاب و به مسابقات بوردو فرانسه اعزام شدند از آن میان حامد راستی بالاترین امتیاز تیمی را در رشته عکاسی کسب کرد، مجتمع رعد برا ی معرفی توانایی­های این هنرمند شیرازی از عموم مردم دعوت به عمل می­آورد از نمایشگاه عکس او در گالری سبحان به نشانی: بزرگراه صدر (شرق)، خروجی کامرانیه بعد از زیرگذر صدر، جنب دامپزشکی، خیابان عباسی، کوچه پیشتاز، بن بست بعثت پلاک 4 از ساعت 16 تا 20  بازدید نمایند.  

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است