بازديد خبرنگاران از مجتمع رعد (۸۹/۱/۲۳)

25 فروردین 1389

بازديد خبرنگاران سرويس اجتماعي از مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد


به منظور آشنايي هرچه بيشتر اصحاب رسانه با اهداف، خدمات و عملكرد مجتمع آموزشي رعد جمعي از خبرنگاران سرويس اجتماعي خبرگزاري‌ها، روزنامه‌ها و صداو سيما از مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد بازديد كردند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد؛ در اين بازديد كه تني چند از اعضاي هيأت مديره مجتمع خبرنگاران را همراهي مي‌كردند واحدهاي توان‌بخشي شامل: فيزوتراپي، گفتار درماني و كاردرماني، واحد مددكاري اجتماعي، كلاس‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي نقاشي، قالي بافي، خياطي، آموزش رايانه و زبان انگليسي مورد بازديد قرار گرفت، آشنايي با كارآموزان توان‌ياب حاضر در كلاس‌هاي آموزش و مشاهده دقت و توانايي آنها در خالق آثار هنري از نكات قابل اهميت اين بازديد محسوب مي‌شد. همچنين پاسخ به سئولات خبرنگاران از سوي مربيان و كارآموزان از ديگر قابل توجه اين مراسم بود.


 


در ادامه خبرنگاران ضمن حضور در سالن كنفرانس از نزديك با ديدگاه‌هاي مسؤولان اجراي اين مجتمع آشنا شدند. تاريخچه فعاليت‌هاي 25 ساله مجتمع رعد، تشريح فعاليت‌هاي واحد آموزش، بيان اهميت واحد مددكاري اجتماعي و توصيف خدمات واحد توان‌بخشي عمده مطالبي بود كه از سوي مسؤولان ذي ربط در اين جلسه مطرح شد.


 


در بخش ديگري از اين نشست ضمن پاسخگويي به سؤالات خبرنگاران، هدف از برگزاري اين جلسه، اطلاع رساني شفاف از ظرفيت‌ها و خدمات رايگان مجتمع رعد به معلولان جسمي حركتي بيان شد تا با شناخت بيشتر اين گروه از هموطنان، امكان خدمت رساني گسترده‌تر و مطلوب‌تر به اين عزيزان فراهم شود.


 


در خاتمه اين نشست خبرنگران حاضر پيشنهادهايي براي توسعه همكارهاي خبري و رسانه‌اي مطرح كردند.


 


 


عكسهايي از بازديد خبرنگاران از مجتمع رعد :


























 


بازديد خبرنگاران از رعد



 


بازديد خبرنگاران از رعد



 




 


بازديد خبرنگاران از رعد



 


بازديد خبرنگاران از رعد



 


بازديد خبرنگاران از رعد



 


بازديد خبرنگاران از رعد



 


بازديد خبرنگاران از رعد



 


بازديد خبرنگاران از رعد



 



 



 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است