مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد برگزار كرد (نخستين كارگاه آموزش خلاقيت)

21 مرداد 1389

به منظور ارتقاء خدمات آموزشي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين آموزشي نخستين كارگاه آموزشي خلاقيت ويژه مربيان و مدرسان مجتمع رعد با همكاري مؤسسه پنجره خلاقيت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد، كارگاه آموزشي خلاقيت در قالب همكاري‌ها‌ي مشترك اين مجتمع و مؤسسه پنجره خلاقيت به مورد اجرا گذاشته شد و در مرحله نخست مربيان و مدرسان اين آموزشگاه با موضوع و مفهوم خلاقيت در يك كارگاه يك روزه آشنا شدند.


 در قسمتي از اين نشست، مهندس رمضاني ضمن ارايه تعريفي از خلاقيت به ويژگي‌هاي افراد خلاق اشاره كرد و افزود: بين نوآوري و ابتكار تفاوت وجود دارد و در نوآوري بايد به پيشينه اين موضوع، كاربردي بودن آن پديده و نياز بازار توجه شود.


وي انگيزه، تخيل، توانمندي در مهارت‌هاي ارتباطي، توانايي در حل مسأله، حسن جستجو‌گري و كنجكاوي، قدرت استدلال منطقي، حافظه قوي، توانايي درك مفاهيم جديد و شناخت روابط بين‌ دو يا چند پديده مستقل را از جمله ويژگي‌هاي افراد خلاق معرفي كرد.


 در ادامه اين كارگاه مهندس نايبي به تشريح تكنيك‌هاي خلاقيت پرداخت و افزود تكنيك‌ها و تمرين‌ها خلاقيت نقش مؤثري در رشد و پيشرفت افراد خلاق دارد و آشنايي با اين روش‌ها مي‌تواند موجب موفقيت افراد خلاق شود.


 وي با رشد ذهني يا يورش فكري، آيينه مورينو، ارتباط اجباري و تمرين seampek را از جمله تكنيك‌هاي خلاقيت برشمرد.


شايان ذكر است مجتمع رعد در نظر دارد به زودي اين كارگاه را براي كارآموزان مجتمع برگزار كند.


 















 



 



 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است