بیانیه هیأت داوران مسابقه پوستر، هفتمین جشنواره غذای خیریه رعد

10 مهر 1389

هیأت داوران مسابقه پوستر هفتمین جشنواره غذای خیریه رعد ضمن قدردانی از عزیزانی كه با ارسال آثار خود در برگزاری این جشنواره  همكاری و مشاركت كرده‌اند یادآور می‌شود آثار ارسالی چه به لحاظ كیفیت و چه از نظر كمیت، انتظارات اعضای محترم هیأت داوران را برآورده نكرده‌ است و توصیه می‌شود علاقه‌مندان به هنر طراحی و گرافیك در حد امكان به موضوع و مفهوم مسابقات دقت و توجه داشته باشند تا آثارشان ضمن بهره‌گیری از جذابیت‌های هنری از نشانه‌های مفهومی هم بهره‌مند شود.


 


 هیأت داوران پس از بررسی تمام آثار ارسالی، آن بخش از طرح‌هایی كه قابلیت ورود به مرحله داوری را نداشتند، تفكیك و جدا كردند و مرحله داوری با حضور 30 اثر آغاز شد. در این مرحله محورهایی از قبیل: بهترین تركیب‌بندی، ارتباط با موضوع جشنواره، اجرای مناسب و ایده‌پردازی مورد توجه داوران قرار گرفت.


 


هیأت داوران پس از چند دور بررسی آثار راه یافته به مرحله داوری و بیان دیدگاه‌ها و نظرات فنی در خصوص آثار در نهایت با اكثریت آرا نفرات برگزیده را از میان آثار ارسالی به شرح زیر انتخاب كردند.


 


نفر اول؛ سركار خانم رضوانه مرادی به خاطر استفاده صحیح از خط فارسی و دقت در انتخاب نمادها و نشانه‌های ایرانی كه مبین تعالی فرهنگی كشور عزیزمان است، به عنوان طرح رتبه اول انتخاب شد.


 


نفر دوم؛ سركار خانم بهاره ایروانی به خاطر ایده‌پردازی بدیع و جسورانه در ارایه مفهومی تأمل برانگیز از جشنواره غذای خیریه كه احسان و تنگدستی در كنار هم به نمایش گذاشته است، به عنوان طرح رتبه دوم انتخاب شد.



 


هیأت داوران با آرزوی استمرار همكاری‌های هنری تمام شركت‌كنندگان با مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد در فعالیت‌های آتی هیچ اثری را حائز كسب رتبه سوم ارزیابی نشد و اظهار امیدواری كردند شركت‌كنندگان عزیز در آینده با آمادگی بیشتر، آثار ارزنده‌تری به این مسابقات ارسال كنند.


 
















 



 



 



 



 



 



 


 


                                                                                                                                                             هیأت داوران


مسابقه طراحی پوستر هفتمین جشنواره غذای خیریه رعد

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است