اختتامیه جشنواره خودباوری برگزار شد

25 دی 1389

با حضور جمعی از برگزار کنندگان، مدیران مراکز رعد و بازدید کنندگان مراسم پایانی جشنواره خودباوری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در پایان فعالیت 5 روزه جشنواره خودباوری مراسم اختتامیه با حضور دست‌اندرکاران و بازدید کنندگان در سالن همایش رعد برگزار شد.


 


در قسمتی از این مراسم نسرین صانعی معاون آموزشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد طی سخنانی با موضوع «نقش آموزش در توانمندسازی کارآموزان» ضمن اشاره به فرآیند پذیرش کارآموزان در مجتمع رعد یادآور شد هر قدر در پذیرش و ثبت نام کارآموزان دقت و تمرکز شود مدت زمان توانمندسازی با سرعت و اطمینان بیشتری سپری خواهد شد.


 


محمود عامری مدیر دفتر هماهنگی امور مراکز هم ضمن اشاره به پیشینه فعالیت این دفتر، اظهار کرد: در پی برگزاری نشست مدیران و کارشناسان مراکز رعد در مرحله بعد نوبت به حضور کارآموزان رعد می‌رسد که جشنواره رعد این امکان را فراهم آورد.



 


مدیر دفتر هماهنگی امور مراکز ضمن ارائه گزارش از نحوه برگزاری نخستین جشنواره خودباوری اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی به عمل آمده 64 درصد بازدیدکنندگان ایده برگزاری جشنواره خودباوری را بسیار خوب ارزیابی کردند.


 


در خاتمه این مراسم با حضور مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره از نمایندگان و مسؤولان غرفه‌های مراکز با اهدا لوح سپاس و گردن‌آویز جشنواره خودباوری تجلیل شد. همچنین از خدمات محمود عامری مدیر هماهنگی امور مراکز و نسرین صانعی معاون آمورشی قدردانی شد.


 











 







 


شایان ذکر است نخستین جشنواره خودباوری از تاریخ 18 تا 22 دیماه با هدف ارائه تولیدات و توانمندی‌های کارآموزان در مجتمع رعد واقع در شهرک غرب برگزار شد.


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است