برگزاری دوره‌های دانشگاهی مرکز آموزش عالی رعد

29 فروردین 1390

با حضور چندتن از اعضای هیأت مدیره، مسؤولان شورای عالی آموزش، نمایندگان سازمان بهزیستی و دانشگاه جامع علمی کاربردی نخستین جلسه توجیهی پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی مرکز آموزش عالی رعد برگزار شد.


 


 


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، در این نشست که جمعی از دانشجویان پذیرفته شده دوره‌های کاردانی شرکت داشتند ضمن ارایه گزارشی اجمالی از روند شکل گیری مرکز آموزش عالی رعد از خدمات و تلاش‌های همه کسانی که 2 سال و نیم اخیر تأسیس و راه اندازی مرکز آموزش عالی رعد را پی‌گیری کردند، قدردانی شد.


 


 



 


 


در ادامه این جلسه صدیقه اکبری نایب رئیس هیأت مدیره رعد در سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از شرکت در جلسه پذیرفته شدگان دوره‌های علمی کاربردی، اظهار داشت یکی از اهدافی که مجریان و برنامه‌ریزان رعد برای تأسیس دانشگاه علمی کاربردی دنبال می‌کردند موضوع اشتغال و استقلال مالی کارآموزان بود و امروز بسیار خوشحال هستم که آن تلاش‌ها به نتیجه رسید و امیداورام با پشتکار و تلاش دوره‌های مورد نظر را طی کنید و زمینه‌های استفاده از فرصت‌های شغلی را فراهم آورید.


 


در بخشی از این نشست عاتکه طهرانی کارشناس مسؤول ارزیابی و نظارت ستاد هماهنگی و نظارت بر مراکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی کشور ضمن تاکید بر استفاده صحیح از فرصتی برای کارآموزان رعد و سایر توان یابان پذیرفته در مرکز آموزش عالی رعد، افزود: وظیفه سازمان‌های حمایت و تشکل های خیریه و مردم نهاد فراهم آوردن بسترها و زمینه‌های مناسب توانمندسازی توان‌یابان است و بخش اصلی بر عهده خود دانشجویان است که با دلگرمی آموزش‌های علمی و تخصصی یاد بگیرند و از این طریق امکان کسب مشاغل سودمند را فراهم آورند.


 


در این جلسه به سوالات شرکت کنندگان توسط مسؤولان شرکت کنندگان توسط مسؤولان پاسخ داده شد و اطلاعات دقیقی در مورد رشته‌های قابل اجرا در مرکز آموزش عالی رعد است به حضار ارایه شد.


 











 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است