برگزاری بازارچه خیریه رعد

5 اسفند 1389


 


 


بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده نیمه اول اسفند بازارچه خیریه نوروزی رعد مطابق سال‌های گذشته برگزار می‌شود.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ بازارچه خیریه رعد که هر سال در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز با عرضه مایحتاج عمومی، لوازم سفره هفت‌سین، هدایای نوروزی و ... میزبان شهروندان نیکوکار است. امسال نیز از ساعت 10 صبح تا 10 شب روزهای چهارشنبه 11 اسفند تا جمعه 13 در محل ساختمان این مؤسسه برگزار خواهد شد.


 


بر اساس این گزارش در این بازارچه انواع شیرینی‌جات استان‌های مختلف کشور و نیز سوغات شهرستان با بهترین کیفیت عرضه می‌شود. از دیگر اقلام بازار می‌توان به تزئینات سفره هفت‌سین، گل، شمع‌های فانتزی، تخم‌مرغ رنگی، سبزه، سمنو در کنار کارت پستال‌های نوروزی اشاره کرد. در بخش دیگر از این بازار لوازم، البسه و هدایای اهدا شده توسط نیکوکاران که درآمد حاصل از فروششان تماماً به امر آموزش و توان بخشی توان‌یابان مجتمع رعد اختصاص می‌یابد، عرضه خواهد شد.


 


رستوران و کافی‌شاپ مجموعه رعد در زمان برگزاری بازار آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان با انواع نوشیدنی‌های طبیعی و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی است.


 


مسؤولان مجتمع رعد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بازارچه امسال با کیفیتی به مراتب بالاتر از سال‌های گذشته، میزبان شهروندان نیکوکار باشد.


 


دیدار شما را در این گردهمایی نیکوکاران لحظه شماری می‌کنیم

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است