جمعی از مسؤولان شهرداری منطقه2 از مجتمع رعد بازدید کردند

6 اردیبهشت 1390


در ادامه همکاری‌های مشترک جمعی از مدیران و مسؤولان شهرداری منطقه 2 ضمن حضور در مجتمع رعد و آشنایی با خدمات و فعالیت‌های این مؤسسه از کلاس‌ها و کارگاه‌های فعال بازدید کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، مهندس حیدری قائم مقام شهردار منطقه ضمن ابراز خرسندی از فرصت فراهم شده برای آشنایی بیشتر با مجتمع رعد، افزود: شهرداری منطقه 2 بسیار امیدوار است با همکاری و همفکری تشکل‌های مردم نهاد نظیر مجتمع رعد و انجمن باور به روزی برسیم که کار معلولان را به دست خودشان بسپاریم و آنها به ما طرح و ایده بدهند و شهرداری زمینه‌های اجرایی شدن را فراهم آورد.


 


وی همچنین افزود: در حال حاضر شهرداری این موقعیت را دارد که در اکثر نمایشگاه‌های حوضه اجتماعی مکان‌ها و غرفه‌های فراوانی را به فروش محصولات و معرفی توانمندی‌های معلولان اختصاص دهیم.


 


در بخش دیگر از این بازدید دکتر خسروی مسؤول اداره سلامت شهرداری منطقه2 ضمن استقبال از فعالیت‌های مشترک اجتماعی، افزود در حال حاضر طرح در این زمینه از سوی شهرام مبصر نماینده انجمن باور آماده و ارائه شد است که روز 5 خرداد جمعی از مسؤولان راهپیمایی خود را از یک مکان فرهنگی منطقه آغاز و به مجتمع رعد ختم می‌کنند. این مراسم که در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود با برنامه‌های هنری و اجرا دیگر برنامه‌های هنری توان‌یابان ادامه خواهد یافت و سپس جوایزی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.


 


همزمان با این بازدید جمعی از مسؤولان رعد ضمن همراهی میهمانان به سؤالات آنها پاسخ گفتند. در این بازدید دکتر بابک یکتاپرست مدیرعامل مجتمع رعد ضمن ارایه گزارش از نحوه شکل گیری و فعالیت‌های این مجتمع، به راه‌های توسعه همکاری های مشترک اشاره کرد.


 


در خاتمه این بازدید مقرر شد کارگروهی متشکل از مسؤولان شهرداری و نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در بخش آموزش و توان‌بخشی معلولان راه‌های اجرایی شدن طرح راهپیمایی معلولان را بررسی و زمینه‌های لازم را فراهم آورند.

























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است