مراسم گرامیداشت مقام معلم در آموزشگاه رعد برگزار شد

25 اردیبهشت 1390

 


با حضور قریب به اتفاق کارآموزان، مدرسان، کارکنان و مسؤولان مجتمع رعد طی مراسمی از خدمات مربیان  و مدرسان رعد قدردانی شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ آیین گرامیداشت مقام معلم در فضایی آکنده از دوستی و صمیمیت در سالن همایش مجتمع رعد برگزار شد.


 


بر اساس این گزارش دکتر بابک یکتاپرست مدیرعامل مجتمع رعد طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک به مدرسان مجتمع رعد و قدردانی از خدمات ارزشمند آنها در تحقق اهداف والای این مجموعه، اظهار داشت: برای سال جاری برنامه‌های مهمی پیش‌رو داریم که برای کوفقیت این برنامه‌ها همکاری و مشارکت تک تک کاآموزان اهمیت فوق‌العاده دارد.


 



با شهرداری منطقه 2 در نظر داریم این منطقه را به عنوان منطقه نمونه شهری و مناسب‌سازی شده برای توان‌یابان بدل کنیم و برای نخستین گام همایش راهیپیمایی توان‌یابان با همکاری شهرداری منطقه 2 و تمام تشکل‌های مردم نهاد فعال در زمینه حمایت از معلولان در اوایل خرداد برگزار خواهد شد.


در این مراسم گروه هنری مهراد با اجرای چند قطعه موسیقی هنری کرد و گروه موسیقی مجتمع مرکب از خدایی، پاشا و امید قطعاتی که برای این مراسم آماده کرده بودند اجرا کردند.


 


در حاشیه این مراسم کارآموزان فرم‌های نظرسنجی انتخاب بهترین کارمند و مربی را تکمیل کردند که بر اساس نتایج حاصه طیبه آقاحسینی به عنوان کارمند برتر و فربد به عنوان مربی برتر بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.


 










نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است