هشتمین جشنواره خیریه غذای رعد برگزار شد

3 خرداد 1390

معمولا عددها برای هرکس یادآور چیزی هستند. مثلا اگر من بگویم«60» ممکنه شما یاد سال تولد، ازدواج یا هر اتفاق دیگری بیفتید حتی اگر بگویم« 20 »شاید یاد نمره خوب فرزندانتان در این روزهای امتحانات یا روز موعود چک بانکیتان بیافتید ، اما عدد«28» تا«30»شما رو یاد چی می اندازد ؟


 


برای آنان که امسال باری دیگر حضور در خیریه رعد را تجربه کردند این عدد ها یادآور روزهای برگزاری هشتمین جشنواره غذا یعنی روزهای 28 تا 30 اردیبهشت است که روزهای پر مهر و پر شوری را به یاد آنها می آورد، که بسیاری از افراد نیکو کار، داوطلب (بانوان جوانان) و رستوران های به نام تهران دور هم جمع شدند تا دست به دست یکدیگر بدهند و قدمی به سوی پیشرفت توانیابان و در نتیجه کشور بردارند.


 


 


هشتمین حشنواره خیریه غذای رعد که در 3 روز، 28 29 و 30 اردیبهشت در محل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از ساعت 17 تا 23 برگزار شد، با ارائه غذاهای خانگی ، فرنگی و فست فود و خدمات دیگری در همین زمینه علاوه بر پذیرا بودن بیش از 5 هزار نفر از نیوکاران عزیز،  پذیرای گروهی از خبرنگاران و خوانندگان عزیز هم بود که هر کدام از این یاران همیشگی به نوبه خود به پشتیبانی از این مجموعه پرداختند.


 « کاملیا مافی »


 



























 



 



 



 



 



 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است