برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

4 خرداد 1390

در آیینی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن برگزار شد، چندتن از مادران نمونه کارآموزان رعد مورد تجلیل قرار گرفتند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در این مراسم که با حضور کارآموزان، اعضای گروه همیاری بانوان، کارکنان و جمعی از نیکوکاران برگزار شد دکتر بابک یکتاپرست مدیرعامل مجتمع رعد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت فاطمه بارزترین جلوه عشق انسانی است چرا که در هر مقامی قرار گرفته بهترین نقش را ایفا کرده است.


 


 


وی در ادامه اظهار داشت: گروه همیاری بانوان که سال‌ها در کنار مسوولان و دست‌اندرکاران رعد همکاری و فعالیت دارند هرگز در مقام یک گروه همیاری کمک نکرده‌اند بلکه نقشی مادرگونه برای کارآموزان رعد دارند و در تمام برنامه های مهم رعد اعم از آموزش، توان‌بخشی، مددکاری و ... حضور اثر بخش آنها مشهود است.


 


 


در بخش دیگری از این مراسم دکتر سوسن شریعتی فرزند ارشد دکتر علی شریعتی به عنوان سخنران میهمان ضمن تبریک مناسبت این روز ره نقش الگو در حیات بشری و زنان امروز جامعه اشاره کرد و تفاوت‌های جوامع سنتی و مدرن را تشریح کرد.


 


 


تجلیل از خانم‌ها ملوک شاه ویسی (مادرکارآموز زهرا زارع)، خانم شهناز خانی (مادر کارآموز بهزاد و شهلا جمالی)، خانم سیاره جمالی (مادر کارآموز فیروزه عبادی) به عنوان مادر نمونه کارآموزن، تجلیل از خانم‌ها: رحمتی، پروین، یمینی، قندچی، بقائی، پیرایش، نوربخش به عنوان اعضای فعال گروه همیاری بانوان و تجلیل از خانم‌ها: اسماعیل پور، عسگری و حسینی به عنوان همکاران منتخب مجتمع رعد، در بخش دیگر از این مراسم را به خود اختصاص داد همچنین در فواصل برنامه گروه موسیقی توان‌یابان سجاد شوشتری و حمید محجوب قطعاتی را اجرا کردند.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است