کنسرت گروه تریس به نفع خیریه رعد برگزار می شود

4 خرداد 1390


 


همزمان با خجسته میلاد مسعود امام محمدتقی (ع) کنسرت موسیقی کلاسیک گروه تریس به دعوت انجمن فرهنگی اتریش در سالن همایش رعد برگزار می‌شود.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ گروه تریس متشکل از نوازندگان ویولن‌‌سل، پیانو و کلارینت، 3 نفر از هنرمندان کشور اتریش هستند که ساعت 19 روز دوشنبه 23 خرداد در مجتمع رعد اجرای برنامه خواهند داشت.


 


گروه تریس سال‌هاست که به اجرای برنامه در شهرها و پایتخت‌های مهم جهان اشتغال دارند. وین، لندن، رم و ... از جمله اجراهای قبلی این گروه طی سال‌های گذشته است.


 


« تنها با 3 ساز متفاوت ، 3 آوای متفاوت خلق خواهیم کرد، ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم » این ادعای گروه تریس اتریشی است که قرار است به زودی در مجتمع خیریه رعد کنسرت داشته باشد .


 


آثار گروه TRIS در بسیاری موارد به گفته اعضای این گروه هر یک در تضاد با دیگری کنتراست بی نظیری ایجاد کرده اند .تریسی ها معتقدند که لغت تریس به معنی تنوع است  و باید برخی از آهنگ های کلاسیک مشهور با برخی بازنگری، یافته جدید و جالبی را به ار مغان بیاورد.


 


بر اساس این گزارش هدف از برگزاری این کنسرت حمایت از افراد دارای معلولیت و پی‌گیری نیات انسان‌دوستانه اعلام شده و تمام درآمدهای آن به امور آموزش و توان بخشی معلولان جسمی حرکتی مجتمع رعد اهدا خواهد شد.


 


شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد آموزشگاهی کاملا رایگان در زمینه آموزش مهارت‌های فنی‌ و دوره‌های آموزشی علمی برای معلولان جسمی حرکتی است که از سال 1363 تاکنون در حال فعالیت است.


 


مکان: سالن همایش مجتمع رعد


مراکز فروش بلیت:


مجتمع رعد:                            7 – 88361096  ( تحویل در محل )


انجمن فرهنگی اتریش:           88765525


ققنوس :                                22728007


فروش اینترنتی:                       www.iranconcert.com


 


تمامی عواید حاصل از این اجرا صرف حمایت از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است