حضور مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی

24 خرداد 1390

همزمان با هفته صنایع دستی، نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی در محل مصلای بزرگ تهران برپا شد و در قسمتی از این نمایشگاه که به سازمان بهزیستی کشور اختصاص یافته بود مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به همراه خیریه‌های پیام امید و سپاس تولیدات صنایع دستی هنرجویان خود را عرضه کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و با دعوت سازمان بهزیستی کشور از چند مرکز آموزشی و نیکوکاری نظیر: رعد، سپاس، پیام امید نمایشگاه صنایع دستی برگزار شد.


 


مجتمع رعد تعدای از کارهای هنری منتخب هنرجویان را که شامل: معرق، نقاشی، سفال، بلور و ... به نمایش گذاشته. این نماشگاه از تاریخ 17 خرداد 90 آغاز و تا پایان روز جمعه 27 خردادماه ادامه خواهد یافت.


 


یکی از مسوولان سازمان بهزیستی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مجتمع رعد ضمن تأکید بر ضرورت حضور مراکز خیریه در فعالیت‌های فرهنگی و نمایشگاهی، افزود: هدف از دعوت مراکز خیریه به این نمایشگاه، معرفی توانمندی کارآموزان و هنرجویان، اطلاع رسانی از نحوه خدمت رسانی مراکز، فراهم آوردن زمینه‌های اشتغال هنرمندان گمنام و ایجاد حس خودباوری درهنرجویان توان‌یاب بوده است.


 


 


 


شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد فعالیت‌ در زمینه آموزش معلولان جسمی حرکتی، موسسه خیریه سپاس با فعالیت در زمینه بیماران سرطانی شفا یافته و موسسه پیام امید با فعالیت در حوزه زنان سرپرست خانوار، 3 مرکزی هستند که از سوی سازمان بهزیستی کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده‌اند.


 


مرتضی پاسبان یکی از مسوولان غرفه مجتمع رعد در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر حضور هنرجویان در نمایشگاه فرهنگی، گفت در این نمایشگاه به علت بالا بودن محصولات کارآموزان، فروش و استقبال کم بود.


 


وی توصیه کرد کارآموزان برای موفقیت در این گونه نمایشگاه‌ها ضمن ارتقا محصولات خود باید روی مسئله قیمت ها و کم کردن آن کار کنند تا بازدید کنندگان با میل و رغبت خرید کنند.


 


گفتنی‌ست نمایشگاه بین المللی صنایع دستی از جمعه 20 خرداد به مدت یک هفته در مصلای بزرگ تهران در حال برگزاری است‌.


 

























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است