هنرمندان شاخه‌هاي گل سرخ خود را به هنرجويان مجتمع رعد تقديم كردند

5 دی 1391



در آستانه برگزاري مسابقه دوستانه تيم‌هاي ستارگان سينما و موسيقي و خبرنگاران ورزشي، تعدادي از هنرمندان سينما و تلويزيون با حضور در مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد با توانمندي كار‌آموزان و هنر‌جويان رعد آشنا شدند.


 


براساس گزارش روابط عمومي مجتمع رعد در اين ديدار ابتدا هنرمندان با حضور در سالن غذا‌خوري در ميان توان‌يابان حاضر شدند و ضمن گفت و گو با آنها و آشنائي با هر يك از هنر‌جويان، مهمان سفره پذيرائي مجتمع رعد شدند.


 



بازديد از كارگاه ساخت تابلو‌هاي معرق،‌ كارگاه نقاشي، سايت آموزش دوره‌هاي كامپيوتر، كلينيك توان‌بخشي، كلاس سوخت چوب قسمتي ديگري از اين برنامه را به خود اختصاص داد.


 


هم بازي شدن هنرمندان با ورزشكاران دوره بوچيا موجب هيجان، شور و شوق ميان اين گروه از توان يابان  شد كه از قسمت‌هاي جالب توجه اين بازديد بود.


 


در قسمتي از مراسم گروه هنرمند با حضور در سالن همايش گزارشي تصويري از صعود ماهانا جامي ورزشكاري كه پله‌هاي برج ميلاد را با دست بالا رفت، مشاهده كردند.


 


شايان ذكر است در اين بازديد خانم‌ها نفيسه روشن و يكتا ناصر و آقايان هومن جوادي، علي صالحي، مهدي صبايي، فرهاد جم، عارف لرستاني و منوچهر هادي شركت داشتند.


 


بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده روز جمعه 8 دي‌ ماه ساعت 15 تيم ستارگان سينما و موسيقي برابر تيم خبرنگاران ورزشي به ميدان خواهند رفت و تمام در آمد حاصل از برگزاري اين مسابقه به امر آموزش،توان‌بخشي و اشتغال كار‌آموزان و هنر‌جويان مجتمع رعد اهدا خواهد شد.


 


 


 































 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است