معلولیت، کارایی را زیر سئوال نمی برد

7 خرداد 1391

زهرا خان اف ازجمله افرادی است که تعهد و مسئولیت پذیری را در سرلوحه کار خود دارد. از اولین فعالیت هایش در سایت معلولین ایران تا امروز که در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یکی از اعضای اصلی دبیرخانه مشغول به فعالیت است، همواره از او چنین روحیه ای را دیده ایم. با توجه به حضور او و دوستان دارای معلولیت دیگردر دبیرخانه جشنواره ملی انتخاب جوانان نمونه و برتر دارای معلولیت لازم دیدیم که پرسش هایی را در خصوص جشنواره با او در میان بگذاریم و همین تعهد مثال زدنی موجب شد که پرسش ها را در اولین فرصت زمانی پاسخ گوید.

  

چطور شد که به جمع همکاران دبیرخانه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) پیوستید؟

 

من چون خود از کارآموختگان رعد بوده ام همیشه با رعد انس داشته ام و دوست داشتم که خدمتی به مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بکنم و چون از چند ماه پیش خبرهای حوزه معلولین را در سایت قرار می دادم وقتی پیشنهاد همکاری در این کار را بمن دادند من موافقت کردم.

   

با توجه به عضویت شما در بخش اطلاع رسانی به سایت ها و خبرگزاری های جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، شما وضعیت اطلاع رسانی را چگونه ارزیابی می کنید؟

 

به نظرم در ابتدای کار خیلی وسعت نداشت ولی در حال حاضر میبینم این خبر خیلی توسط سایتهای مختلف خوب پوشش داده شده است به طوری که الان بیش از 100 سایت خبری و روزنامه ها اقدام به پوشش اخبار این جشنواره کرده اند.

   

در میان رسانه های گروهی اعم از رادیو و تلویزیون، روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایت ها و وبلاگ های اینترنتی، کدامیک بیشترین اقبال را در انعکاس اخبار جشنواره داشتند؟

 

سایتهای حوزه معلولین بیشترین استقبال را از خبرهای جشنواره داشتند و پس از آنها سایت های خبری قرار می گیرند. امیدوارم با فعالیت های مستمر ما رسانه ملی نیز نسبت به پوشش گسترده تر اخبار جشنواره حضرت علی اکبر (ع) همراهی بیشتری داشته باشد.

   

همکاری انجمن های دارای معلولیت در انعکاس خبری جشنواره چگونه بود؟

  خیلی خوب بود و ما توانستیم ارتباط خوبی را با هم برقرار کنیم. به طوری که زمانی که خبر تمدید جشنواره را برایشان فرستادیم آنها خیلی از این خبر استقبال کردند.

 

با توجه شما و چند فرد دیگر دارای معلولیت در دبیرخانه فکر می کنید فعالیت مثبت دبیرخانه تا چه حد توانسته است در تغییر نگرش عمومی نسبت به توانمندی افراد معلول موثر باشد؟

 

من خودم که شاید کار خاصی انجام نداده باشم ولی دوستان، آقایان مبصر و دشتی بیشترین زحمات را کشیدند و فکر میکنم کارایی آنها از بعضی افراد سالم نیز بیشتر بوده است.

 

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است