برگزاري مسابقات ورزشی براي افراد دارای معلولیت در منطقه 2 تهران

12 تیر 1391

مسابقات ورزشی معلولان با حضور ۱۰۰ نفر در منطقه ۲ تهران و در ۳ رشته تیروکمان ، طناب کشی و بوچیا برگزار شد.


 


کمیته ورزشی کارگروه تخصصی افراد دارای معلولیت جامعه ایمن شهرداری منطقه ۲ تهران با همکاری کانون معلولان، اداره تربیت بدنی و اداره سلامت شهرداری منطقه ۲ ، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، انجمن باور و مرکز حمایت از ضایعات نخاعی ایران مسابقات ورزشی را در سه رشته تیروکمان ، طناب کشی و بوچیا برگزار کرد.


 


 


شهرام مبصر رییس کارگروه تخصصی افراد دارای معلولیت جامعه ایمن شهرداری منطقه ۲ هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه، بالا بردن حس اعتماد به نفس و ایجاد نشاط و شادابی در شهروندان دارای معلولیت دانست و گفت : مهمتر اینکه با برگزاری اینگونه مسابقات مسئولان با توانایی های افراد دارای معلولیت آشنا می‌شوند تا در برنامه ریزی های شهری مخصوصا مناسب سازی اماکن ورزشی ، فرهنگی ، تفریحی شرایط و نیازهای این قشر از جامعه را در نظر بگیرند.


 


وی افزود: در این مسابقات افراد دارای معلولیت ساکن منطقه ۲ تهران با توجه به مناسب سازی فضای زمین چمن شهدای کوی نصر، ازمسئولان تربیت بدنی شهرداری این منطقه درخواست داشتند تا با اختصاص دو یا چند نوبت در هفته به آنان در این زمین چمن برای برگزاری کلاس هاس آموزش تیروکمان و تشکیل تیم معلولان منطقه ۲موافقت کنند.


 


لازم به توضیح است که زمین چمن شهدای کوی نصر به همت سید حسن زاهدی رییس تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ تهران، ایجاد و برای استفاده افراد دارای معلولیت نیز مناسب سازی شده است.


 


در پایان مسابقات نیز احکام قهرمانی و جوایزی از سوی اداره تربیت بدنی شهرداری به نفرات برتر هر رشته اهداء شد.


 


 


جهت تماشای گالری تصاویر این برنامه ایـنـجـا کلیک کنید


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است