شب رعد در رستوران لوشاتو

31 شهریور 1392


رستوران لوشاتو با هدف حمايت از فعاليت‌هاي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد 50 درصد از فروش يك شب در هر ماه را به اين مؤسسه خيريه اهدا مي‌كند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد، براساس تفاهم نامه‌اي كه ميان اين مجتمع و رستوران لوشاتو منعقد شده، تصريح شده است 50 درصد از فروش دومين يكشنبه هر ماه به امور آموزش، توان بخشي و اشتغال، معلولان جسمي حركتي اختصاص يابد.


 


براساس اين گزارش، مدت اجراي اين تفاهم نامه يكسال است كه از مهر ماه سال جاري آغاز شده است و يكشنبه 19 آذر شب رعد در اين رستوران محسوب مي‌شود.


 


مجتمع رعد ضمن قدر‌داني از اقدام نيكوكاران مديريت رستوران لوشاتو از عموم اعضا و نيكوكار محترم دعوت مي‌كند با حضور در اين رستوران علاوه بر گذراندن لحظاتي خاطره انگيز در يك فضاي كاملاٌ مجلل از غذاهاي بسيار متنوع و خوشمزه آن استفاده نمايند و اطمينان داشته باشند نيمي از مبالغي كه پرداخت مي‌كنند به موضوع توانمند سازي توان‌يابان رعد اهدا خواهد شد.


 


شايان ذكر است رستوران لوشاتو در منطقه خوش آب و هوا در شمال ميدان تجريش واقع شده است و دكوراسيون و تزئينات  داخلي آن خاطره تصاوير قصرهاي فرانسوي را در اذهان زنده مي‌كند.


 

















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است