مجتمع رعد در جشن ميلاد حضرت فاطمه (س) از مادران توان‌ياب تجليل كرد

15 اردیبهشت 1392



همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، جشن ميلاد اين بانوي با فضيلت در سالن همايش رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد در اين مراسم كه جمعي از بانوان نيكوكار، اعضاي گروه همياري   بانوان، كار‌آموزان، هنرجويان، مادران توان‌ياب و مادراني كه فرزند توان‌ياب داشتند، شركت كرده بودند، ابتدا صديقه اكبري مدير عامل  مجتمع رعد در سخنان كوتاهي ضمن تبريك ميلاد حضرت فاطمه(س) ياد‌آوري كرد: ‌مجتمع رعد همواره از كمك‌ها و حمايت‌هاي بانوان نيكوكار با عنوان‌هاي مختلف از مربي گرفته تا حامي مددكار و ... بهره‌مند بوده است.


 



مديرعامل مجتمع رعد در قسمت ديگري از سخنانش با تأكيد بر ويژگي‌هاي بارز حضرت فاطمه (س) به جايگاه و ارزش والاي ايشان نزد پيامبر اكرم (ص) اشاره كرد و افزود: عشق و محبت پيامبر به زهراي اطهر، امري فراتر از رابطه پدر و فرزندي بود و به همين دليل پدر، او را ام‌ابيها مي‌خواند.


 


در بخش ديگري از اين مراسم مريم فاضل متخصص روانشناسي با اشاره به جايگاه زن در صدر اسلام و نقش تاريخ ساز زناني چون حضرت فاطمه(س) و حضرت زينب(س) در مواجه با قدرت ستمگران ياد‌آوري كرد: متاسفانه در ذكر فضايل اين الگوهاي انسانيت اغلب بر جنبه‌هاي مظلوميت آنها تأكيد مي‌شود به‌جاي آنكه  به جنبه‌هاي اجتماعي آنها چون سخنان حضرت زينب در بارگاه يزيد اشاره كنند.


 


وي در قسمت ديگري از سخنانش با تحسين اراده و تلاش هنر‌جويان و كار‌آموزان مجتمع رعد، افزود: شايد برخي كه با توانمندي كار‌آموزان رعد آشنايي ندارند، فكري كنند افراد داراي معلوليت نيازمند كمك‌هاي آنها هستند، اما من امروز متوجه شدم كه ما آدم‌هاي سالم نيازمند دوستي و ارتباط با هنرمندان‌توان‌يابي چون فرشته جمشيدي هستيم.


 


سپس فاطمه صادقپور مدير گروه همياري بانوان رعد با اشاره به عملكرد اين گروه از بانوان نيكوكار ياد‌آوري كرد: گروه همياري با برگزاري مراسم فرهنگي- هنري و جشن‌هاي مذهبي نقش مهمي در توانمند‌سازي كار‌آموزان رعد ايفا مي‌كند.


 


مدير گروه همياري بانوان ضمن دعوت از حضار براي عضويت و همكاري در اين گروه، ياد‌آوري كرد: جلسات بانوان هميار به صورت منظم روزهاي دوشنبه برگزار مي‌شود و براي كمك به مددجويان رعد از هر فكر و انديشه جديدي استقبال مي‌كنيم.


 


در اين مراسم علاوه بر تجليل و قدرداني از 3 نفر از بانوان پزشك كه به صورت داوطلبانه در زمينه درمان مددجويان همكاري كرده‌اند، 4 نفر از بانواني كه با حمايت‌هاي مالي خود زمينه تحصيل دانشگاهي و توانمندي مهارتي كار‌آموزان را فراهم ساختند، قدرداني شد.



تجليل از 4 نفر مادر توان‌ياب و 3 مادري كه فرزند توان‌ياب دارند در كنار معرفي كار آموخته برتر، كار‌آموز برتر، توانجوي برتر، مربي برتر و كار‌گران نمونه مجتمع رعد، بخش ديگري از اين مراسم بود.


 


شايان ذكر است در قسمتي از اين مراسم فيلم مشق عشق كه به معرض هنرمند خوشنويس رعد"فرشته جمشيدي" اختصاص دارد براي حضار پخش شد و گروه‌هاي سرود و موسيقي سنتي رعد قطعاتي را اجرا كردند. در پايان اين مراسم ياور اقتداري خواننده موسيقي پاپ با حضور در جشن اين مناسبت بزرگ را به حضار و تمام مادران تبريك گفت.


 


اين مراسم با پذيرائي ناهار كه توسط گروه بانوان هميار تهيه شده بود، خاتمه يافت.


 


 


























 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است