آمادگي مجتمع رعد براي برگزاري يازدهمين جشنواره غذا

16 اردیبهشت 1392


در فاصله كمتر از 48 ساعت به افتتاح يازدهمين جشنواره غذاي خيريه رعد تمام مسؤولان و سازمان نيروهاي داوطلب تلاش مي‌‌كنند تا اين برنامه با كيفيت مطلوب برگزار شود.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ با چاپ پوستر‌ها و تراكت‌هاي جشنواره غذا، اعضاي گروه‌هاي همياري بانوان و جوانان فعاليتشان را در زمينه اطلاع‌ رساني و تبليغات آغاز كردند و با توزيع اقلام تبليغاتي در اغلب رستوران‌ها و غذا خوري‌هاي شهر تهران، مردم را براي شركت در اين مراسم نيكوكارانه دعوت كردند.


 


همزمان ستاد اجرايي جشنوراه با دعوت از حاميان مالي و شركت‌هاي صنايع غذايي موفق شدند مجموعه‌اي از بهترين‌ها را براي يازدهمين دوره جشنواره انتخاب كردند،‌ همچنين تعدادي از غرفه‌ها جشنواره را در اختيار رستوران‌ها و غذا خوري‌هاي معروف قرار دادند.


 


گروه همياري بانوان كه مسؤوليت ميز غذاهاي خانگي جشنواره غذا را بر عهده دارند از مدت‌ها قبل در تدارك و تهيه غذا براي اين جشنواره بودند و هر روز با حضور در آشپزخانه صنعتي مجتمع رعد سرگرم  كار و تلاش هستند.


 


امور فني و پشتيباني جشنواره با نصب چادرها، غرفه‌هاي مورد نياز جشنواره را آماده كرده‌اند و در ادامه ساير خدمات فني نظير: نور،‌گاز و آب براي غرفه‌ها پي‌گيري مي‌شود.


 


خلاصه همه در تلاش هستند تا يازدهمين جشنواره غذاي خيريه رعد با شكوه بيشتر برگزار شود، بنابراين از تمام مردم مهربان و نيكوكار دعوت شهرمان مي‌شود تا آخر اين هفته را در كنار رعد باشند و با حضور مؤثر‌شان در اين گردهمايي نيكوكارانه بار ديگر حمايت جدي خود را از آموزش، توان‌بخشي و اشتغال افراد داراي معلوليت اثبات كنند.


 


آدرس: شهرک غرب - فاز دو - هرمزان - پیروزان جنوبی - شماره 74


 


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است