سرمربی تیم تیراندازی معلولان:‌ به حضور قدرتمند نمایندگان ایران در ریو اطمینان دارم

4 خرداد 1395

حسین امیری با اظهار رضایت از عملکرد تیراندازان ایران در تورنمنت بین المللی آلمان گفت:‌ حضور برترین های تیراندازی جهان در این رقابت ها فرصت خوبی برای بررسی وضعیت بازیکنان از هر لحاظ بود و کسب پنج مدال (چهار طلا و یک برنز ) بیانگر سطح مطلوب آمادگی تیراندازن معلول ایران و عملکرد قابل قبول شان بود.


وی ادامه داد:‌ در بررسی عملکرد تیراندازان در جریان تورنمنت آلمان متوجه نکته ای یا به عبارتی احساسی در تیراندازان شدم که باید در اردوها و تمرینات تا زمان اعزام تیم به پارالمپیک آن را تغییر دهیم.


امیری توضیح داد:‌ در جریان مسابقات متوجه دقت بیش از حد تیراندازان در هدف گیری شدم که این دقت بیش از حد می تواند مشکل ساز شده و حتی عملکرد آنان را دچار افت کند.


وی با اشاره به برگزاری مرحله جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی گفت:‌ تیم امروز (سه شنبه) وارد تهران شده است ، یک هفته استراحت می کند و دور جدید تمرینات از پنجم خرداد شروع می شود و تا هجدهم ادامه دارد.


سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان گفت:‌ تیراندازان در تورنمنت آلمان همچون گذشته رکوردهای بسیار بالایی زدند اما همانطور که گفتم باید تغییراتی در شیوه های تمرینی ایجاد کنم تا تیراندازان در یک شرایط بسیار راحت و بدون توجه به عملکرد سایر تیراندازان یا دقت بیش از هدف گیری کنند.


وی در پاسخ به سئوالی در خصوص تهیه فشنگ و تجهیزات مورد نیاز برای تیراندازان در حاشیه تورنمنت تیراندازی بین المللی آلمان گفت:‌ خوشبختانه توانستیم فشنگ مورد نظر برای تمرینات تیم تا زمان حضور در بازی های پارالمپیک را تهیه کنیم و البته این فشنگ ها از بهترین نوع موجود در بازار تهیه شد.


امیری توضیح داد: همچنین برای تعمیر و درست کردن تفنگ های ملی پوشان نیاز به یکسری قطعا بسیار کوچک و تخصصی داشتیم که خوشبختانه موفق به تهیه آنها نیز شدیم و این مساله با حمایت فدراسیون وزرش های جانبازانان و معولان میسر شد.


تیم تیراندازی معلولان ایران تاکنون هشت سهمیه کسب کرده است، این سهمیه ها از سوی ساره جوانمردی، ‌عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی و مهدی زمانی برای ایران کسب شده اند.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است