به افراد معلول فخر نفروشیم

3 آذر 1392

سیامک اشعریون در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد:



سیامک اشعریون گفت: باید بدانیم معلولیت برای هر انسانی امکان دارد اتفاق بیفتد پس نباید به معلولان فخر بفروشیم و آنها را  از جامعه جدا بدانیم.


 


بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر با بیان اینکه فاصله بین سلامتی و معلولیت یک لحظه است و ممکن است هر فردی در طول زندگی خود دچار معلولیت شود، افزود: افراد سالم هیچ گاه نباید خود را از معلولین جدا بدانند.


 


وی با بیان اینکه نحوه برخورد با معلولان باید به گونه ای باشد که فرد معلول منزوی و گوشه گیر نشود گفت: فرد معلول باید با توجه به شرایط و معلولیت خود به استقلال اقتصادی و اجتماعی دست یابد.


 


اشعریون در ادامه گفت: درک این نکته مهم است که اگر چه ممکن است فرد معلول با دیگران تفاوت داشته باشد ولی تکیه بر ناتوانی فرد، نه تنها کمکی به وی نمی کند بلکه بر مشکلات وی خواهد افزود.


 


وی با اشاره به اینکه تا کنون به موسسات زیادی مراجعه کرده است گفت: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از جمله مراکز تاثیر گذار در بحث آموزش و اشتغال زایی معلولان است.


 


وی به جشن آرزو ها اشاره کرد و ادامه داد : بر آورده کردن آرزوی حتی یک معلول می تواند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشد .


 


وی در پایان با تبریک روز جهانی معلولان را به جامعه معلولان و خانواده آنها گفت: امیدواریم این قشر از جامعه هیچگاه با کمبود امکانات روبرو نشود.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است