استوار باشید و قهرمانانه زندگی کنید

4 آذر 1392

افشین پیروانی در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بیان کرد:



استوار باشید و قهرمانانه زندگی کنید



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه امید تنها راه برای رسیدن به آینده درخشان است، افزود: معلولان اگر با امید به زندگی خود ادامه دهند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش داشته باشند موفق خواهند شد.


 


افشین پیروانی با اشاره به اینکه فضایی دوستانه در مجتمع آموزشی رعد بین معلولان برقرار است، گفت: خیلی خوشحالم در جمع معلولان هستم و حضور در این مجتمع را لطف خدا می دانم.


 


افشین پیروانی با اشاره به اینکه حضور در این مجتمع از وظایف هر هنرمند و ورزشکاری است، افزود: پرواز صبح من کنسل شد و قسمت اینگونه بود در بین معلولان این مجتمع حضور داشته باشم و با توانمندی های آنها بیشتر آشنا شوم.


 


وی به توانمندی افراد معلول اشاره کرد و افزود : گاهی افرادی با سلامت جسمانی نمی توانند کارهایی که شما قادر به انجام آن هستید انجام بدهند؛ لذا معلولیت هیچ گاه محدودیت نمی آورد.


 


پیروانی با اشاره به اینکه هر کس در زندگی شخصی خود با مشکلات گوناگونی مواجه می شود، افزود: اگر قرار باشد مشکلات شما را از پا در بیاورد به جایی نخواهید رسید پس تمام توان خود را در مقابله با مشکلات به کار بگیرید و مقاومت کنید .


 


وی در ادامه بیان کرد: حضور در مجتمع رعد برای من باعث افتخار است و خوشحالم از اینکه معلولیت باعث محدودیت شما نشده است و با عشق و علاقه به تحصیلات دانشگاهی ادامه می دهید و از نظر علمی با افراد سالم نیز برابری دارید.


 


وی افزود: مسئولان و افراد سرشناس باید در مجتمع رعد حضور داشته باشند و با همفکری و ارائه ی دیدگاه های مثبت به بررسی توانمندی و مشکلات معلولان بپردازند.


 


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان به معلولان قول داد با تعدادی از ورزشکاران در مراسم روز جهانی معلولان که در 12 آذر برگزارخواهد شد، حضور داشته باشد.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است