ارائه خدمات به معلولان در دستور کار اتوبوسرانی قرار دارد

6 آذر 1392

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی :


ارائه خدمات به معلولان در دستور کار اتوبوسرانی قرار دارد



مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: گسترش پایانه ویژه معلولین از اهداف این سازمان به شمار می رود و خدمات رساني به معلولان از طريق شرکت اتوبوسرانی در دستور کار قرار دارد.


 


پیمان سنندجی در گفت وگو با ستاد خبری روز جهانی معلولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با بیان اینکه این شرکت پیوند قلبی و صمیمانه ای با معلولان و جانبازان دارد، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی حداکثر توان خود را برای  ارائه خدمات و رفاه افراد دارای معلول به کار گرفته است .


 


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۶۰ دستگاه ون در اين پايانه به معلولان خدمات رساني مي‌‌کنند.


 


وی با بیان اینکه نرخ جا به جایی معلولان در سطح شهر با ون و سواری با توجه به طول مسير متغير است ، افزود: هزينه جابه جايي معلولان توسط پايانه ويژه معلولان از ۴ تا ۷ هزار تومان متغيير است و هزينه ها براساس طول مسير دريافت مي شود و هزینه  انتقال معلولان به کلینیک های توان بخشی بر عهده فرد معلول است.


 


سنندجی افزود: افراد معلول برای بهره مندی از خدمات ویژه می توانند باپایانه معلولان با شماره ۶۳۰۵ تماس گرفته و با خدمات این پایانه بیشتر آشنا شوند.


 


مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به اینکه شهردار تهران نگاه ویژه ای به افراد معلول دارد، گفت: بحث مناسب سازی پیاده رو و معابر عمومی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.


 


وی با بیان اینکه بهسازی در سطح شهر و ایستگاه های اتوبوس زمان می برد افزود: نگاه عمومی شرکت اتوبوسرانی گسترش خطوط ویژه معلولان است.


 


سنندجی ادامه داد: متاسفانه اتوبوس های ساخت داخل برای افراد معلول در سال های گذشته به علت وجود پله های بلند و ارتفاع مناسب نبود لذا شهرداری در سال گذشته ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس کف کوتاه خریداری کرده و در سطح شهر برای ارائه خدمات به افراد معلول وافراد سالم فعالیت می کنند.


 


مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی در پایان فرارسیدن روز جهانی معلولان را به افراد معلول و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تبریک گفت .


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است