دیدار تیم پیشکسوتان آث میلان و پرسپولیس با توان یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

7 آذر 1392


کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با ستارگان تیم فوتبال آث میلان و پیشکسوتان پرسپولیس صبح امروز دیدار کردند.


 


تیم پیشکسوتان آث میلان برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم پیشکسوتان پرسپولیس به تهران سفر کرده اند امروز با حضور در شیرخوارگاه آمنه از نزدیک با فعالیت های این مجتمع آشنا شدند و با کارآموزان مجتمع رعد گفتگو کردند.


 


اعضای تیم ستارگان میلان که با اهداف خیرخواهانه بازی‌هایی را در کشورهای مختلف برگزار می‌کنند.



شش بازیکن این تیم از جمله فرانکو بارسی، دانیل ماسارو ، باره‌سي، روسي، پانکارو و ماسارو، ویرچود، استفانو ارانیو به شیرخوارگاه آمنه رفتند و در بدو ورود با استقبال هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و امیر قلعه‌نویی مواجه شدند.


 


مجتبی محرمی، رحیم یوسفی و مرتضی فنونی‌زاده، محمد رویانیان و مهدی مهدوی کیا، بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس نیز همراه با میلانی‌ها با توان یابان عکس یادگاری انداخته و روز جهانی معلولان را به افراد معلول تبریک گفتند.



فاطمه معتمد آریا و مازیار فلاحی،پژمان جمشیدی، پریوش نظریه از جمله بازیگرانی بودند که در کنار توان یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد عکس یادگاری گرفتند و برای آنها آرزوی سلامتی کردند.


 


مهرداد یکی از توان یابان مجتمع رعد در این رابطه گفت: برخورد خوب و صمیمانه هنرمندان و ورزشکاران روحیه ای مضاعف به ما بخشید.


 


ديدار دوستانه پيشکسوتان پرسپوليس و آث ميلان ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود و گروهی از توان یابان مجتمع رعد جهت دیدن بازی در استادیوم حضور خواهند یافت.


 


























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است