آروزی داشتن تبلت "توان یابان" محقق شد

10 آذر 1392

با حمایت آوات



شرکت آوات، توزیع کننده نوت بوک، تبلت و موبایل، مشارکت خود را برای جشنواره درخت آرزوهای مجتمع آموزشی نیکوکاری اعلام کرد.


 


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت روز جهانی معلولان (12 آذر) برنامه های ویژه ای را با رویکرد فرهنگ سازی و معرفی توانمندی های توان یابان برگزار می کند. این مجتمع تصمیم دارد به این مناسبت تعدادی از آرزوهای توان یابان را در قالب طرح درخت آرزوها برآورده کند.


 


بر اساس این گزارش، شرکت آوات در راستای عمل مسئولیت های اجتماعی خود تصمیم گرفته در طرح درخت آرزوهای این موسسه مشارکت کند.


 


آوات که در زبان فارسی به معنای آرزوست در طرح مجتمع آموزشی رعد قصد دارد آرزوی داشتن تبلت توان یابان را برآورده سازد. این شرکت که در زمینه توزیع کامپیوترهای قابل حمل فعال است به تمامی افرادی که از درخت آرزوها، تبلت خواسته اند، یک دستگاه تبلت اهدا می کند تا در برآورده کردن بخش کوچکی از آرزوهای بزرگ توان یابان سهیم باشد و مسئولیت های اجتماعی خود را در روز جهانی معلولان به جا آورد.


 


گفتنی است آوات همزمان با شروع فعالیتش در بازار فناوری اطلاعات، مجموعه فعالیت هایی را با پیام «مسوولیت های اجتماعی یادمان باشد» آغاز کرده است. هدف آوات از این فعالیت ها عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و ترغیب دیگران به مشارکت در این مهم است. در حال حاضر آوات که همکاری با دو موسسه خیریه بهنام دهشپور و زنجیره امید را در پرونده مسوولیت های اجتماعی خود دارد، به تازگی همکاری خود را با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد آغاز کرده است.


 


AAWAAT website: www.aawaat.com


 


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است