بهسازی معابر هرمزان و دادمان، در دستور کار شهرداری منطقه دو

14 آذر 1392

شهردار ناحیه 7 منطقه دو در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد:



به گزارش ستاد خبری روز جهانی معلولان مجتمع رعد مناسب سازی معابر و خیابان های هم جوار مانند هرمزان و دادمان در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار دارد.


 


محمد جواد رشیدی که برای شرکت در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان در مجتمع رعد حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری گفت: شهرداری منطقه 2 برای رفاه حال افراد دارای معلولیت فعالیت های زیادی انجام داده است و از سال گذشته به مناسب سازی معابر خیابان پیروزان توجه ویژه ای کرده است. همچنین مناسب سازی معابر و خیابان های هم جوار مانند هرمزان و دادمان – خیابان های اطراف مجتمع و مرکز جامع علمی کاربردی  رعد، نیز در دستور کار شهرداری منطقه 2 قرار دارد.


 


وی افزود : شهرداری منطقه دو به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به افراد معلول می پردازد و تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به این عزیزان به ویژه در مناسب کردن محیط شهری برای حمل و نقل آسان و ایمن به کار می گیرد.


 


در سالهای اخیر با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و شهرداری منطقه دو مناسب سازی محیط شهری این منطقه به صورت جدی پیگیری شده و نقاط بسیاری با همکاری جوانان داوطلب و افراد دارای معلولیت ساکن منطقه دو مناسب سازی شده است.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است