قدرداني مديريت مجتمع رعد از داوطلبان

16 آذر 1392


به مناسبت فرار رسيدن ۱۴ آذر برابر ۵ دسامبر روز جهاني داوطلب، مديريت مجتمع رعد طي پيامي اين مناسبت جهاني را به گروه هاي داوطلب بانوان و جوانان تبريك گفت.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ ۱۴ آذر هر سال همزمان با پنجم دسامبر از سوي سازمان ملل به نام روز جهاني نامگذاري شده است و دبير كل سازمان ملل در اين روز خطاب داوطلبان صلح و توسعه پيامي صادر مي كند.


 


بر اساس اين گزارش دبير كل سازمان ملل متحد در پيام امسال خود با اشاره به اينكه امروز ميليون ها جوان در سرتاسر جهان براي تغيير تلاش مي كنند، افزوده است : بيش از ۲/۱ ميليارد جوان در جهان پهناور را مي بينیم كه همراه با پتانسيل باور نكردني از عهده چالش ها بر مي آيند و نقش عاملان تغييرات را بر عهده دارند.


 


در قسمتي از پيام دبيركل سازمان ملل متحد آمده است :داوطلبان سازمان ملل در كنار كارمندان اين سازمان جهت پيشرفت زندگي بعضي از آسيب پذيرترين جوامع در جهان همكاري مي كنند و جريان داوطلب شدن به مثابه يك خيابان دو طرفه است در حالي كه داوطلبان به توليد تغييرات مثبت براي ديگران كمك مي¬كنند.


 


با ن كي مون در پايان پيام خود مي نويسد؛ در اين روز جهاني داوطلبان، اجازه دهيد تعهد خود را نسبت به پيشنهاد به جوانان براي فرصت هاي گوناگون داوطلبي تجديد كنم تا آنها را براي مشاركت در تغييرات جهاني فعال و مطمئن سازم.


 


در همين ارتباط مديريت مجتمع رعد در پيامي خطاب اعضاي گروه بانوان و جوانان داوطلب كه به گروه هاي همياري شهرت دارند از آنها براي تمامي همدلي ها و همكاري¬هايشان قدرداني و برايشان آرزوي موفقيت كرد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است